ادعای عجیب شهاب حسینی!

61

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شهاب حسینی در اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل فرهنگ و هنر که به دبیری و ریاست خودش برگزار شد، گفت: این جشن یک زمینه آشنایی‌ست برای فیلمسازان جوان مستقل با بخش بزرگتر سینما. حقیقتا حضور این همه چهره مهم سینمایی که به دعوتم پاسخ گفتند، برای من یک دلگرمی بزرگ بود، چراکه این رویداد، کاملا مستقل است و از سوی هیچ نهاد و مرکز دولتی حمایت نمی‌شود. حاشیه‌ها می‌آیند و می‌روند ولی در نهایت خط سیر مشخص است. بازیگری وقت آدم را می‌گیرد و به دغدغه‌های دیگر کمتر پرداخته می‌شود. من آثارم را ارائه می‌کنم و اگر مورد اقبال قرار بگیرد مسئولیت بیشتری را برایم به دنبال دارد. مساله این است که از یک جایی شما باید براساس سهم اجتماعی خود کاری کنید و آنچه انجام می‌دهم طبق نیازی است که به نظرم وجود دارد. من احساس نمی‌کنم که مسیرم را با بازیگری شروع کردم و چون به مدارجی هم رسیدم دیگر همین کافی است. در حیطه کاری خودم احساس می‌کنم دوست دارم این‌ها را کنار هم ادامه دهم و روزی که بانی تاسیس یک دانشگاه کاملا تخصصی فقط در رشته سینما باشم آن روز بیش از کارهای بازیگری‌ام به آن یک کار افتخار می‌کنم.

گذشته از اینکه در دو سال اخیر، این کرونا بود که لطمات غیرقابل انکاری به سینما وارد کرد، باید بگویم هدف من بیشتر کمک کردن به آثاری بود که بستر جامعه از آن بی‌خبر است. البته دوست دارم که این کار را سال‌های آینده با فیلم‌های بلند مستقل سینمایی هم ادامه دهم. با احترام به همه همکاران حرفه‌ای خودم، ورودم به این مسیر به این دلیل بود که به یک فضا و انرژی تازه نیاز داشتم چون فضای آنجا برای من اقناع‌کننده نبود.‌

هدف من از این مسیر چیزی جز ایجاد بستر برای مخاطب نبوده است. با این حال فعلا گام اول را آنلاین پیش بردیم ولی بعد از این احتمالا به دنبال مکانی ثابت برای نمایش فیلم‌ها خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.