ماهیت میرحسین مشخص شد

58

حجت الاسلام سید محمود نبویان در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به توهین میرحسین موسوی به مدافعان حرم، اظهار داشت: با این صحبت‌هایی که از سوی وی مطرح شد، ماهیت موسوی و دوستانش برای ما بیشتر روشن شد. البته یکسری از دوستان میرحسین نیز که در این مملکت سمت داشتند و دارند، دو سال قبل به شهید سلیمانی حمله کردند و ماهیت خود را به همه نشان دادند.

وی در واکنش به جسارت موسوی به شهید همدانی، تصریح کرد: شهید همدانی کجا رفته بود؟ وی جایی رفته بود که تروریست‌ها در آنجا بودند و در مقابل تروریست‌ها مقاومت کرد و در نهایت هم جان خود را در مبارزه با تروریست‌ها فدا کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوال بنده آن است که آیا ما باید مدافع شهید همدانی باشیم یا مدافع تروریست‌ها؟ طبیعتاً میرحسین موسوی با این حرف‌هایی که زد، موضع خود را روشن کرد و نشان داد که مدافع شهید همدانی، شهید سلیمانی، مدافعان حرم و کسانی که در مقابل تروریست‌ها می‌ایستند، نیست.

نبویان تاکید کرد: میرحسین موسوی نشان داد که مدافع افرادی نیست که با تروریست‌ها مبارزه می‌کنند. شهید سلیمانی و شهید همدانی در مقابل تروریست‌ها ایستادند و موضع میرحسین موسوی مشخص‌تر شد چرا که در دفاع از تروریست‌ها و علیه شهید همدانی، شهید سلیمانی و مدافعان حرم صحبت کرد.

وی اظهار داشت: اگر تروریست‌ها به ایران می‌آمدند، علاوه بر اینکه به کشورمان حمله می‌کردند، ناموس و زن و بچه مردم هم به تاراج می‌رفت. باید به میرحسین موسوی گفت که خوب است آدم اندکی غیرت داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدافعان حرم و شهید همدانی ایستادند تا ناموس مان حفظ شود و مورد تعرض قرار نگیرد. موسوی که به شهدایی چون شهید سلیمانی و همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم حمله می‌کند، باید پاسخ دهد که چقدر برای ناموس و حریم کشور ارزش قائل است؟

نبویان یادآور شد: مدافعان حرم جان خود را در راه سیدالشهدا (ع) و حضرت زینب (س) فدا کردند. دفاع از حرم آنقدر مهم است که امام حسین (ع) در روز عاشورا تا آخرین لحظه ایستادگی کرد.

وی بیان کرد: امروز هم یزیدیان زمان در قامت داعشی ها ظاهر شدند و به حرم حضرت زینب (س) حمله می‌کنند و مردم بی گناه را مورد حمله و آزار قرار می‌دهند. شهدای مدافع حرم جان خود را برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) فدا کردند اما داعشی ها مانند یزیدیان به حرم حمله کردند. سوال ما از میرحسین موسوی آن است که آیا طرفدار یزیدیان و داعشی ها است که در دفاع از تروریست‌ها حرف می‌زند؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی که میرحسین موسوی به شهدای مدافع حرم حمله می‌کند، ماهیت خود را به همه نشان داد که در مسیر داعشی ها و یزیدیان گام برمی‌دارد و در این عصر، موضع خودش را روشن کرد که در دایره و مسیر حسینیان تعریف نمی‌شود. موسوی ماهیت خودش را بیشتر از گذشته روشن کرد که در کدام قبیله جا دارد.

نبویان تصریح کرد: همه ما موظفیم در برابر داعشی ها که تداوم دهنده یزیدیان هستند و در مقابل کسانی که از داعشی ها دفاع می‌کنند و به حسینی‌ها و مدافعان حرم حمله می‌کنند، بایستیم. ما تا قیام قیامت از گروه حسینی‌ها جدا نمی‌شویم و تا روز قیامت با دشمنان اهل بیت (ع) و دشمنان مدافعان حرم، دشمن خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.