انتقاد تند روزنامه دولت از محمدحسین میثاقی، مجری شبکه ۳

64

فرارو: برنامه فوتبال برتر شبکه سه که دوشنبه‌ها به جای برنامه معروف ۹۰ روی آنتن می‌رود نه تنها در مدت فعالیتش نتوانسته رضایت مخاطبان را جلب کند بلکه بعضا با عدم رعایت اصول حرفه‌ای‌گری، استقلال خودش را به عنوان یک رسانه زیر سوال برده است.

به گزارش فرارو، در تازه‌ترین اقدام، سیاسیت‌های مجری این برنامه یعنی محمدحسین میثاقی در قبال انتخابات فدراسیون فوتبال صدای منقدان را بلند کرده است. او که تا به الان چندین بار چرخش داشته است در آخرین شب این برنامه، دبیرکل فدراسیون فوتبال را تشویق به عدم برگزاری انتخابات کرد. همین موضوع باعث شده تا روزنامه دولتی ایران ورزشی، امروز در مطلبی به سیاست‌های این مجری و مسئولان این برنامه در شبکه ۳ بتازد.

در بخشی از مطلب این روزنامه چنین آمده است: «نمایشی که کامرانی‌فر و محمدحسین میثاقی در برنامه زنده تلویزیونی فوتبال برتر، در شب قبل از انتخابات به راه انداختند، از آن ماجرا‌هایی است که نمی‌شود به راحتی از آن گذشت. کامرانی‌فر از لغو انتخابات به خاطر نامه‌هایی می‌گفت که به دستش رسیده است و میثاقی هم به تصمیم شجاعانه‌اش آفرین می‌گفت. هفته پیش هم کامرانی‌فر در همین برنامه اعلام کرده بود که نامه احراز صلاحیت تنها برای ۲ کاندیدا به دستش رسیده است و صبح روز بعد همین حرف خود را تکذیب کرد.
سؤال اساسی، اما اینجاست که آیا آنتن زنده شبکه سوم سیما، باید محلی برای تنش‌زایی، حاشیه‌سازی و چیدن سناریو برای رسیدن به امیال و اهداف شخصی در روند انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باشد؟ حسن کامرانی‌فر و محمدحسین میثاقی در دو هفته متوالی با مطالبی که درباره کاندیدا‌های ریاست فدراسیون فوتبال بیان کردند، تنش‌های بی‌اساسی در روند پروسه انتخابات ایجاد کردند. سؤال اساسی اینجاست که کامرانی‌فر چرا در برنامه هفته گذشته اعلام کرد که نامه احراز صلاحیت یکی از سه کاندیدا هنوز نرسیده و چالش‌هایی ایجاد کرد؟ صبح روز بعد هم همان صحبت را تکذیب کرد؟ مهم‌تر، اما این است که چرا یک هفته بعد وقتی میثاقی او را بار دیگر روی خط برنامه آورد، نه تنها درباره اظهارنظر هفته گذشته توضیحی نخواست که بار دیگر او را برای بیان موضوع لغو انتخابات تشویق کرد! معلوم است در صداوسیما چه می‌گذرد؟ چرا مجری یک برنامه باید تا این اندازه با جانبداری‌های شخصی برنامه خود را پیش ببرد؟ چه کسی بابت ماجرا‌های اخیر برنامه فوتبال برتر پاسخگو خواهد بود؟»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.