قیمت تتر در ایران رکورد زد

45

با شکسته شدن سقف قیمتی دلار نسبت به ریال، ارز تتر به قیمت  ۳۶ هزار ۶۷۵ تومان رسید و رکورد تاریخی خود نسبت به تومان را شکست.

 

به گزارش اقتصاد ۱۰۰ به نقل از  والکس، بررسی‌ها در بازار ارز حاکی از آن است که در پی تنش میان دو کشور ایران و آمریکا، همچنین فشارها و تحریم‌های سیاسی جدید علیه ایران، قیمت دلار و به دنبال آن ارز تتر، رکورد قیمتی جدیدی را ثبت کرده است.

 

این روند صعودی، نخستین موج افزایش قیمت دلار در سال جاری نیست و قیمت ارز به نسبت تومان، برای چندمین بار ماه‌های اخیر، شیب تندی را بر روی نمودار ترسیم می‌کند.

برای کاربران کریپتوکارنسی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها جهت خرید و فروش رمزارز در صرافی‌های خارجی و حفظ ارزش دارایی است. تتر مبنای اصلی معاملات بین‌المللی کاربران ایرانی با صرافی‌های خارجی است و با افزایش قیمت این استیبل کوین، موج جدیدی از نگرانی میان کاربران رمزارزها دیده می‌شود.

 

باید دید سیاست‌های پولی و ارزی کشور به چه مسیری حرکت خواهد کرد و آیا دولت برنامه‌ای برای مهار قیمت دلار در روزهای آتی خواهد داشت یا خیر. همچنین باید منتظر ماند و دید که این‌بار قیمت دلار و به دنبال آن قیمت تتر در چه سطحی آرام می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.