خبر خوش به بازیکنان تیم ملی قبل از بازی با آمریکا

42

عضو هیئت رییسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین شرایط تیم ملی پیش از دیدار برابر امریکا و مسائلی نظیر پاداش پیروزی ملی پوشان برابر ولز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

همانطور که اخبار را در اختیار دارید و در جریان آن هستید، امروز هم تمرین تیم ملی انجام خواهد شد و بازیکنان تمرین خواهند داشت و اعضای تیم، مجموعه بازیکنان و کادرفنی بسیار پرانرژی و پرامید و بانشاط هستند و به هرحال با یک نشاط مضاعفی که از برد مقابل ولز به دست آوردند دارند آماده می‌شوند. خبر خوب اینکه آقای بیرانوند هم دیروز در تمرین حضور داشتند و خداراشکر مشکل آقای آزمون هم جدی نیست و تیم در کمال سلامتی در این بازی پیش رو حضور پیدا خواهد کرد.

سحنگوی هیئت رییسه فدراسیون در مورد حواشی غیرفوتبالی که رقبای تیم ملی به دنبال ایجاد آن هستند گفت: به هرحال در این دوره از مسابقات اتفاقات خارج از اصول حرفه ای که در فوتبال و آیین نامه های برگزاری مسابقات در فیفا یاد شده، زیاد اتفاق افتاده است.

از موضوع پیراهن تیم ملی انگلیس تا موضع آقای کلینزمن بگیرید تا اتفاقات دیگر. یعنی سرمربی و بازیکن ما باید پاسخ به مسائلی بدهد که از هیچ تیم و سرمربی ای سوال نمی شود و این تبعیض و دوگانگی واقعا دیده می شود. اما نکته ای که اول به مردم باید بگویم، تیم ملی ما، کادر فنی و بازیکنان معتقد و با ایمان ما هدفشان روشن است و این بازی های ناجوانمردانه رسانه ای که در حقشان اعمال می شود را بازی درخشان در زمین جواب می دهد و با نتیجه ای که به دست خواهند آورد دل مردم را شاد خواهند کرد اما در آن سو فدراسیون با توجه به این که حقوق فدراسیون، تیم ملی و مردم ایران است و نقض آن در بعضی از جاها بر اساس قوانین مورد تصویب فیفا در رخ می دهد و اگر مشابه آن در مورد تیم دیگر رخ می داد حتما اعمال قانون می شد، به هرحال فدراسیون به دنبال استیفای حق خودش است و در حال پیگیری این مسائل است.

اصولی در مورد پاداش بازی با ولز هم گفت: پیگیری‌های آن در حال انجام است و منابع مورد نیازش تا امروز تامین می شود. تمام تلاش حوزه مالی فدراسیون برای تامین آن است و قبل از بازی سه شنبه حل می شود.

او در مورد تعداد مسافرانی که از طرف فدراسیون شامل هیئت رییسه و روسای هیئت‌ها به قطر آمده‌اند گفت: به هرحال در ادوار گذشته هم مرسوم بوده و همواره فدراسیون فوتبال بخشی از کاروانش متشکل از مدیران و مسئولانی بوده که در حوزه های اجرایی کمک می کنند و یک اتفاق مرسوی بوده و چیز جدیدی نیست و کاملا منطبق بر اصول حرفه ای است و بخش هواداری هم با حضور پررنگ افرادی که در این حوزه موثرند همراه بوده و اتفاق جدیدی نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.