گذری بر مکان‌های دیدنی شانگهای

72

سلام نو-سرویس گردشگری: شانگهای یکی از شهرهای تاریخی و زیبای کشور چین است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا است. این شهر کهن پر از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی زیبا و جذابی است که باید با یک برنامه ریزی کاربردی و مفید جای جای آن را بگردید. برای اینکه بتوانید گردشی به یاد ماندنی داشته باشید، باید اطلاعات لازم راجع به مکان‌های دیدنی شانگهای به دست آورید. همراه ما باشید تا از گردش در این شهر تاریخی و کهن لذت ببرید.

دیزنی لند شانگهای

گذری بر مکان‌های دیدنی شانگهای + عکس

کودکان در سفر به دنبال اماکن تفریحی و پارک‌های زیبا برای لذت و تفریح هستند. از آنجا که کودکان علاقه فراوانی به شخصیت‌های کارتونی دیزنی دارند، مجموعه‌ای متشکل از شخصیت‌های کارتون‌های مشهور دیزنی در یک شهر غریب آن‌ها را به وجد می‌آورد. مجموعه دیزنی لند شانگهای یکی از مکان‌های دیدنی شانگهای است که زیبایی هیجان انگیز آن بزرگسالان را نیز حیرت زده می‌کند. مجموعه‌ تفریحی دیزنی لند شانگهای از سال ۲۰۱۶ میزبان خانواده‌ها است و البته با دیگر پارک‌های دیزنی تفاوت دارد. انواع جاذبه‌ها، سرگرمی‌ها و وسایل بازی این پارک، بر اساس طرح‌های سنتی و سبک و سیاق چینی طراحی شده‌اند و حال و هوای قدیمی‌تری دارند که مناسب سلیقه‌ی گردشگران چین است. هنگام سفر به شهر شانگهای چین از گردش در این مجموعه تاریخی و در عین حال مدرن لذت ببرید.

موزه علم و فناوری شانگهای

گذری بر مکان‌های دیدنی شانگهای + عکس

از دیگر مکان‌های دیدنی شانگهای، موزه علم و فناوری شانگهای است. این موزه که با نام موزه علم و تکنولوژی شانگهای نیز شناخته می‌شود، به پیشرفت‌های چشمگیر و گسترده این شهر در علم و تکنولوژی می‌پردازد. موزه علم و فناوری شانگهای بزرگ‌ترین موزه از نوع خود در کل کشور چین به‌ شمار می‌رود و مورد استقبال اهالی شهر و گردشگران خارجی قرار گرفته است. این موزه زیبا در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد و شامل چندین نمایشگاه چندرسانه‌ای تعاملی می‌شود. این موزه مجموعه‌های دائمی مختلفی دارد و علاوه بر این محل برگزاری نمایشگاه‌های موقت نیز است. مهم‌ترین بخش‌های موزه شامل دستاوردهای علمی، نمایشگاه‌های جذاب رباتیک و نمایشگاه‌هایی با تمرکز بر سفر فضایی است، که طرفداران خاص خود را دارد.

خیابان نانجینگ شانگهای

گذری بر مکان‌های دیدنی شانگهای + عکس

خیابان نانجینگ شانگهای در لیست مکان‌های دیدنی شانگهای قرار دارد. اگر قصد پیاده روی در خیابان‌های شانگهای را دارید، سری به خیابان نانجینگ بزنید. این خیابان تفریحی شامل خیابان نانجینگ غربی و نانجینگ شرقی می‌شود و یکی از چهار منطقه‌ تجاری و از مهم‌ترین خیابان‌های خرید در شانگهای است. رشد و گسترش خیابان تفریحی و جذاب نانجینگ از ابتدای قرن بیستم میلادی آغاز شد. خیابان نانجینگ علاوه بر اینکه از مکان‌های دیدنی شانگهای به شمار می‌رود، شامل هزاران مرکز خرید متنوع است. فروشگاه‌های قدیمی با چندین قرن سابقه تا فروشگاه‌های خاص و مراکز خرید مدرن در این خیابان در دسترس هستند. خیابان نانجینگ با احداث خیابان‌های جدید، نه تنها شهرت و محبوبیت خود را از دست نداده است، بلکه روزبه‌روز محبوب‌تر نیز می‌شود. از دیگر جاذبه‌های زیبای این خیابان برگزاری مراسم آتش بازی در ایام عید و تعطیلات است. اگر در طول روزهای سال نو به شانگهای سفر می‌کنید، آتش بازی زیبای این خیابان را از دست ندهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.