حملات تند به حمید فرخ نژاد

59

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه ایران نوشت:

حمید فرخ‌نژاد تا همین چند روز قبل سر صحنه سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده بود و آن را تمام کرد. دستمزدش را هم پیش پیش گرفته بود.

هر چند در جریان وقایع رخ داده پست و استوری اعتراضی منتشر می‌کرد اما کارش را رها نکرده بود. تا اینکه روز پنجشنبه چند پست و استوری توهین‌آمیز علیه رهبری منتشر کرد و مشخص شد وی از ایران خارج شده و تمام پل‌های پشت سرش را هم خراب کرده و گویا می‌خواهد راهی را برود که علی کریمی قبل از این رفته بود. اقامت در ینگه دنیا پاداش این همه دورویی و وطن‌فروشی است.

دستمزدهای کلانی که پیش می‌گرفت

حمید فرخ‌نژاد دستمزدهایش را پیش می‌گرفت. یعنی قبل از شروع کار. در دو مورد اخیر نیز این کار را کرده بود. سریال سقوط را در شبکه نمایش خانگی کار کرده بود و شنیده‌ها حاکی است که دستمزد ۳ میلیارد تومانی‌اش را کامل دریافت کرده بود. نمونه دیگر که عجیب و شگفت‌انگیز بوده است، وی قرار بود در فیلم سینمایی پالایشگاه ساخته مهرداد خوشبخت بازی کند. این فیلم با سرمایه‌گذاری فارابی در حال ساخت است اما فرخ‌نژاد بعد از دریافت کامل دستمزدش که ۱٫۵ میلیارد تومان بوده به‌دلیل وقایع اخیر از حضور در کار سرباز می‌زند و پول را هم پس نداده راهی امریکا می‌شود تا آنجا از آزادی برای ملت ایران سخن پراکنی کند.

صنف سینما را فریب داد و قربانی خودکرد

«فرخ‌نژاد تا چهار روز پیش در ایران حضور داشت اما بواسطه انتشار استوری‌هایی، اجازه خروج از کشور را نداشت. به همین دلیل، از طریق صنف خود وارد عمل شده و دستگاه قضا را مجاب کرد که به‌دلیل سال جدید میلادی و اینکه می‌خواهد با پسرش ملاقات کند، اجازه خروج از کشور گرفت. دستگاه قضا هم رأفت به خرج داده و با گرفتن تعهد از آقای بازیگر، اجازه خروج وی را صادر می‌کند.»

این روایتی است که خبرگزاری ایرنا از وضعیت وی منتشر کرده است. جالب است که وی حتی تعهد هم داده بود: «برگه تعهدی را امضا کرد که در آن به‌صراحت عنوان کرده که کشورش و تمامیت ارضی آن برایش مهم بوده و هیچ‌گاه برخلاف مصلحت قانون ایران عمل نمی‌کند.»

با این حساب وی علاوه بر اینکه یک تیم گسترده از سریال سقوط را به‌دلیل این حرکت دچار مشکلات کرده، صنف سینما را هم فریب داده و در راستای مطامع شخصی خودقربانی کرده است. در حالی که وی با ادعای دیدار پسرش توانسته باوساطت خانه سینما، قوه قضائیه را مجاب به خروج کند این حرکت وی باعث می‌شود که دستگاه قضایی ازاین پس با چنین میانجی‌گری‌هایی به دیده رأفت نگاه نکند.

حتی خط موبایلش را هم فروخته است

«او چند روز قبل سر صحنه خداحافظی کرد ولی به کسی نگفته بود قصد خروج از کشور دارد. تمام اموالش را فروخته و حتی خط موبایلش را هم فروخته و به امریکا رفته تا اقامت دائم امریکا را بگیرد.» این روایت یکی از سینماگرانی است که با او در پروژه اخیر همکار بوده است.

به نظر می‌رسد که وی از قبل برنامه این کار را ریخته بوده «فرخ‌نژاد فهمید که باید عازم امریکا شود، به‌ناگهان از بارگذاری استوری و یادداشت مرتبط با خشونت‌های اجتماعی اخیر منصرف شد و برخلاف روزهای نخست ناآرامی‌ها، طی هفته‌های اخیر، هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداد. یعنی برای مطامع و منافع شخصی خود، هیچ نگفت و آن موقع دیگر نگران جوانان کشورش نبود.»

البته این رفتار از وی عجیب نبوده. او قبلاً هم گفته بودحاضر است ۸۰ میلیون ایرانی را هم فدای فرزند و خانواده‌اش کند و با این اقدام نشان داد که علاوه بر هموطنانش او حتی وطن را هم فدای خودخواهی‌هایش کرده است.

می‌خواهد چهره‌اش را سفید کند

حمید فرخ‌نژاد در فیلم‌ها و سریال‌‌های زیادی بازی کرده است. اما مهم‌ترین نقش‌هایش را در جایی بازی کرده که ردای یک مأمور امنیتی پوشیده است. آخرین سریالی که وی بازی کرده سقوط است در نقش یک مأمور امنیتی که به جنگ داعش می‌رود. قبلاً هم در به رنگ ارغوان و لاتاری این نقش را بازی کرده بود. لاتاری که یادتان هست. در دوبی آن عنصر فاسد را کشت تا گزندی به هموطنش وارد نشود. حالا او همه را فدای مطامع سیاسی کرده است. البته به نظر می‌رسد از بازی در این سریال پشیمان است و می‌خواهد با این مدل اظهارنظرها این سریال توقیف شود تا چهره وی برای بازی کردن در نقش اپوزیسیون سفیدتر شود. از طرفی شنیده شده او به‌دلیل مشکلات قبلی که با پلتفرم فیلیمو داشته می‌خواسته خرده حسابش را با فیلیمو صاف کند تا این اثر توقیف شود و به آن خسارت بخورد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.