خرابکاری بزرگ آیفون ۱۴ دردسر بزرگ ایجاد کرد

73

به گزارش ثریا سیستم تشخیص تصادف آیفون ۱۴، در اقدامی عجیب ۲۸ هشدار اشتباه را ظرف روز‌های گذشته از یک کمپ اسکی برای مقامات امدادی ارسال کرده است.

۲۸ هشدار اشتباه توسط سیستم تشخیص تصادف آیفون ۱۴

فناوری تشخیص تصادف خودرو اپل، یک ویژگی خلاقانه است که امسال برای اولین بار به همراه سری آیفون ۱۴ معرفی شد. این یک اقدام نجات‌بخش محسوب می‌شود که تا به‌حال، افراد متعددی را پس از تصادف نجات داده است.

این سیستم هفته گذشته موفق شد جان یک زن را نجات داده و با اطلاع حادثه تصادف به همسر و نیرو‌های امدادی، بار دیگر نجات‌بخش جان انسان شد.

بااین‌حال، ویژگی مذکور نیز مانند بسیاری از فناوری‌های دیگر از اشتباه در امان نیست. سیستم تشخیص تصادف آیفون از انواع حسگر‌ها و داده‌ها برای شناسایی حادثه اتومبیل و هشدار به مقامات استفاده می‌کند.

در این گزارش آمده که از اول دسامبر، تمامی تماس‌های دریافتی از این ویژگی، متعلق به کمپ اسکی‌بازان و کلوب‌های دیگر بوده و هیچ‌یک نیازی به خدمات اورژانسی نداشتند.

در حال حاضر، رسیدگی به مشکلاتی که باعث می‌شود ردیاب تصادف خودرو هشدار‌های نادرست را از آیفون و اپل‌واچ ارسال کند، برعهده شرکت اپل است. این اولین موردی نیست که سیستم تشخیص تصادف اپل خطای عملکردی دارد.

چند هفته پیش، این فناوری پس از تشخیص اشتباه یک سفر ترن هوایی با تصادف اتومبیل، هشدار‌هایی را برای مقامات ارسال کرد. در نتیجه، انتظار می‌رود اپل با جزئیات و دقت بیش‌تری ویژگی حیاتی جدید آیفون ۱۴ را اصلاح کند.

منبع: گجت نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.