خبر غیرمنتظره در فوتبال ایران؛ علی دایی به لیگ برتر بازمی‌گردد

42

چند روز پیش و در ورزشگاه غدیر تهران منتخب هنرمندان و تیم فوتبال پیشکسوتان برابر یکدیگر قرار گرفتند تا درآمد حاصل از این تقابل در اختیار خوی قرار گرفته و بخشی از مشکلات این منطقه برطرف شود. در میان ستاره‌هایی که در استادیوم غدیر گرد هم آمده بودند، علی دایی نیز حضور داشت.

مدتهاست علی دایی از فوتبال دور بوده، اما یک بازی خیریه و کمک به زلزله زدگان خوی او را به فوتبال برگرداند. دیروز و در استادیوم غدیر تهران منتخب هنرمندان و تیم فوتبال پیشکسوتان برابر یکدیگر قرار گرفتند تا درآمد حاصل از این تقابل در اختیار خوی قرار گرفته و بخشی از مشکلات این منطقه برطرف شود. در میان ستاره‌هایی که در استادیوم غدیر گرد هم آمده بودند، علی دایی نیز با قیافه‌ای جدید حضور پیدا کرد.

چند سال پیش و زمانی که میشل پلاتینی رئیس یوفا بود یک روز نگارنده از علی دایی پرسید: چرا شما دنبال ریاست فدراسیون فوتبال و حتی از آن بالاتر ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا نیستید؟

جواب شهریار فوتبال ایران اما جالب بود: «اول اینکه حمایتی که کشور فرانسه از میشل پلاتینی کرد از من قطعاً نخواهد شد چرا که ریاست کنفدراسیون فوتبال یک قاره نیاز به لابی‌گری و حمایت‌های مختلف به علاوه پول و هزینه دارد. دوم اما خودم اصلا علاقه‌ای به پُست های مدیریتی در فوتبال، ریاست فدراسیون یا کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارم. اصلاً من برای این کار ساخته نشدم چون علاقه زیادی به بوی زمین چمن دارم. دوست دارم هر روز این بو به مشام من برسد چرا که خود فوتبال و مربیگری را دوست دارم.»

حالا  خبرهای جدیدی درباره او به گوش می‌رسد. در همین راستا شنیدیم علی دایی قرار است فصل آینده به لیگ برتر و فوتبال ایران بازگردد. سرشناس‌ترین و بین‌المللی‌ترین فوتبالیست تاریخ ایران مدت‌هاست از عرصه فوتبال دور شده و می‌توان گفت فوتبال ما هم بخشی از جذابیت خود را از دست داده است.

علی دایی می‌تواند با بازگشت خود هم شور و حرارت خاصی به این فوتبال بدهد و هم هواداران پرشمار خودش را به استادیوم‌ها بیاورد. البته علی دایی هنوز حرفی در این رابطه نزده اما شنیدیم پیشنهادات خوبی به دستش رسیده است.

حضور شهریار فوتبال ایران در ورزشگاه غدیر و استقبال بی‌نظیر مردم و حاضران باعث شد تا علی دایی برای بازگشت به عرصه فوتبال بیش از یکی دو سال گذشته وسوسه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.