کلبه فوق محرمانه پوتین لو رفت

34

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادانلاین، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، بیرون شهر تفریحی سوچی یک تفریحگاه مجلل و مخفی دارد که به سونا گیاهی، اتاق انجماد و سیستم دفاع موشکی مجهز است.

به گزارش نیویورک پست، ناوالنی لایو، کانال یوتیوب حامیان الکسی ناوالنی، رهبر زندانی مخالفان پوتین، روز دوشنبه ویدیو جدیدی منتشر کرد که در آن مجتمع تفریحی مجلل پوتین در مجاورت دریای سیاه معرفی می‌شود.

تفریحگاه پوتین

براساس این گزارش، ملکی که در نزدیکی روستای کراسنایا پولیانا واقع است و به‌طور رسمی به گازپروم، غول انرژی دولتی روسیه تعلق دارد، درواقع پیست اسکی فوق محرمانه پوتین در ارتفاعات کوه‌های قفقاز است.

ناوالنی لایو گزارش می‌دهد که از خلوتگاه ریاست‌جمهوری روسیه با یک سامانه موشکی زمین به هوای پانتسیر-اس‌وان (Pantsir-S1) محافظت می‌شود.

پ (3)

تشکیلات ناوالنی به این منطقه چشمگیر که در محوطه‌ بالغ بر ۴۹ هزار هکتاری آن دو خانه بزرگ، مهمانخانه‌ای برای کارکنان، یک سکوی فرود هلیکوپتر و یک تله‌اسکی خصوصی قرار دارد، نگاهی اجمالی انداخته است.

طبق اطلاعاتی که در این ویدیو منتشر شده است، کلبه مجلل پوتین در زمان بازی‌های المپیک زمستانی سوچی در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. پیشتر نامش «اقامتگاه رسمی میهمانان آچیپس» بود که برگرفته از نام قلعه‌ای متعلق به قرن هشتم میلادی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.