رونمایی از محصول لوکس پارس خودرو

53

محمدعلی تیموری، با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه در گذشته توسعه محصول در شرکت پارس خودرو را شهید کردند و امروز سیاست گذاری گروه خودروسازی سایپا به گونه ای تهیه و تدوین و ابلاغ شده است که تمام شش خودروسازی این گروه باید به صورت مستقل عمل و حرکت کنند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که در مراسم رونمایی از خودرو زوتی DL۵ سخن می گفت، با بیان اینکه پارس خودرو صاحب سه محصول با لوگوی این شرکت در سال جاری خواهد بود، تصریح کرد: اولین محصول خودرو سهند است که تمام تست های خود را پاس کرده و آماده تولید انبوه است بطوریکه در شهریورماه امسال شاهد آغاز پیش فروش سهند خواهیم بود.

وی دومین محصول این شرکت را خودرو کادیلا دانست که به واسطه زیر ساخت قطعه سازی و قالب سازی قوی، با طراحی جدید به مرحله تست های خود رسیده است و اواخر سال جاری با نشان پارس خودرو به تولید انبوه خواهد رسید.
وی با بیان اینکه باید شرکت پارس خودرو به ماهیت اصلی خود که تولید خودروی لوکس است، بازگردد، گفت: وظیفه ورود و عرضه و تولید “خودرو چانگان یو نی وی هیبرید” که یک محصول با تکنولوژی بالا و فول آپشن است به پارس خودرو واگذار شده و جالب است بدانید طول خودرو یو نی وی، ۱۵ سانت از محصول نیسان تیانا بیشتر است.

 “خودرو چانگان یو نی وی هیبرید” محصول لوکس پارس خودرو

1594380_901

1594383_860

تیموری در ادامه با تاکید بر اینکه سایپا از تمام مونتاژکاران خودرو کشور قوی تر فعالیت کرده است، سومین محصول پارس خودرو را خودرو زوتی DL۵ اعلام کرد که در مرحله اول بصورت واردات خواهد بود و سپس برای شش ماه دوم به سمت تولید بر اساس اس کی دی و سی کی دی خواهد رفت و از سال آینده با افزون بر ۵۰ درصد داخلی سازی تولید و عرضه می شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین با بیان اینکه پارس خودرو می تواند به عنوان بزرگترین خودروسازی ایرانی در بازارهای صادراتی نیز مطرح باشد، از امضای قرارداد صادرات خودروهای زوتی DL۵ و کادیلا به کشورهای هدف خبر داد و اطلاعات تکمیلی در این خصوص را به آینده واگذار کرد.
مدیر عامل سایپا در پایان با اشاره به ورود محصول آریا با ۲ موتور به بازار خاطر نشان کرد: بنا داریم تا ۲ موتور یکی تنفس طبیعی و دیگری هیبریدی را بر روی خودرو آریا قرارداده و این محصول را با گارانتی ۵ ساله روانه بازار کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.