متروی تهران به پرند وصل می‌شود

51

ایرنا: از وزارت راه و شهرسازی، «آرش صیادی» به تشریح برخی از اقدامات آن شرکت در پاسخگویی به مردم در آن شهر جدید پرداخت و از راه‌اندازی مرکز تماس برای پاسخگویی به متقاضیان مسکن خبر داد.

وی توضیح‌داد: شرکت عمران شهر جدید پرند به‌منظور شفافیت و پاسخگویی به مردم و متقاضیان مسکن و رفع سایر مشکلاتی که در حوزه عملکرد شهرهای جدید وجود دارد، مرکز تماس را راه‌اندازی کرده است که در این مرکز روزانه به‌طور میانگین ۲۰۰ پیام پاسخ داده می‌شود.

صیادی ادامه‌داد: غیرحضوری کردن خدمات از دیگر اقداماتی است که شرکت عمران شهر جدید پرند آن را در برنامه قرار داده است.

به گفته این مقام مسوول، از مهم‌ترین اقداماتی که شرکت عمران شهر جدید پرند در برنامه قرار داده، افتتاح متروی پرند در ماه‌های آتی و همچنین بهره‌برداری از ۲هزار و ۸۰۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر است که به‌زودی تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی تصریح‌کرد: شهرسازی جامع‌نگر در دستور کار برنامه‌های شرکت عمران شهر جدید پرند است و این شرکت در اهداف کلان خود ساخت مسکن را در کنار شهرسازی در برنامه قرار داده است.

صیادی همچنین از برنامه قریب‌الوقوع آن شرکت برای نصب دوربین در پروژه‌های در حال اجرای نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند خبر داد و افزود: دوربین‌ها برای تسهیل ارتباط با مردم و ارائه تصویری شفاف از روند اجرای پروژه‌ها به‌زودی نصب خواهد شد و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.