چرا کارکنان دولت تعصب کاری ندارند؟

28

ایلنا: لطف‌الله سیاهکلی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور با بیان اینکه بر اساس برنامه هر ساله باید ۱۴.۵ درصد سهم نفت را پرداخت کنیم و هیچ‌گونه حسابرسی در مورد آن انجام نشده، گفت: همچنین در مورد حقوق بازنشسستگان همسان‌سازی باید توجه جدی شود؛ جلوی استخدام کارکنان دولت را گرفتیم و اگر اینگونه پیش برود تا ۵ سال آینده کارمندی نداریم که کار دولت را انجام دهد.

نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: ضروری است وضعیت اشتغال، تورم، گرانی و معیشت مردم در لایحه مورد توجه قرارر گیرد؛ مباحثی مانند هوش مصنوعی و صنعت فضایی و همچنین و ماهواره ۳۶ هزار کیلومتری را در دستور کار قرار می‌دادیم زیرا این موضوع مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و باید در برنامه هفتم مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: ضروری است بندهای ارجاع شده به کمیسیون توسط اعضا به صورت دقیق بررسی و رفع ابهام شود. معتقدم که در باب نظام اداری، کارکنان دولت به دلیل حقوق پایین تعصب کاری ندارند بنابراین باید به افزایش حقوق آنها توجه کرد زیرا با حداقل حقوق زندگی می‌کنند و شرایط برای ادامه زندگی آنها ممکن نیست و ضروری است به این مسائل توجه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.