گزینه عجیب و جدی تیم ملی والیبال ایران

30

به گزارش مشرق، بعد از استعفای بهروز عطایی، شایعات درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی داغ‌ترین بحث این روزهای والیبال را به خود اختصاص داده است. در واقع اینکه کدام سرمربی در این شرایط حساس این وظیفه مهم را بر عهده خواهد گرفت، به بزرگ‌ترین علامت سوال ذهن مخاطبان والیبال تبدیل شده است.

البته با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده ولادیمیر آلکنو و جان لورنزو بلنجینی دو گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند. در حال حاضر فدراسیون والیبال به شکل جدی با این دو گزینه در حال مذاکره است و به نظر می‌رسد که شخص محمدرضا داورزنی علاقه‌مند است که یکی از این دو نفر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی شوند.

گزینه عجیب و جدی تیم ملی والیبال ایران

با این وجود امکان منتفی شدن حضور هر دو گزینه ذکر شده وجود دارد. ولادیمیر آلکنو هنوز موافقت کامل خود را برای قبول سمت سرمربیگری اعلام نکرده و ممکن است در نهایت فقط برای حضور به عنوان مشاور تیم ملی اعلام آمادگی کند. از طرف دیگر بلنجینی نیز که هدایت لوبه را بر عهده دارد تقریبا تا خرداد ماه سال آینده درگیر سری‌آ خواهد بود و به همین دلیل ممکن است او هم نتواند به ایران بیاید.

منتفی شدن احتمالی حضور آلکنو و بلنجینی در ایران فکرها را سمت گزینه‌های دیگر می‌برد. نام‌هایی نظیر آندره‌آ آناستازی، آنجلو لورنزتی و ویتال هاینن که گزینه‌های بعدی تیم ملی والیبال ایران هستند. اما بیایید به نام جدید و عجیبی که گزینه تازه والیبال ایران شده اشاره کنیم؛ رنان‌ دال‌زاتو!

گزینه عجیب و جدی تیم ملی والیبال ایران

دیروز محمدرضا داورزنی در یک برنامه‌ تلویزیونی حاضر شد و موضوع عجیبی را مطرح کرد. جایی که رئیس فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که رنان دال‌زاتو نیز گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران است. اما پیگیری‌های ما حکایت از آن دارد که علاقه فدراسیون به دال‌زاتو خیلی جدی‌تر از یک اظهار نظر ساده و رد و بدل شدن چند پیام معمولی بین او و داورزنی است. در واقع داورزنی به شکل جدی از دال‌زاتو درخواست کرده که برنامه خود را ارائه کند تا در صورت تایید مذاکرات جدی و حتی نهایی، اقدامات برای حضور او در ایران انجام شود.

گفتنی است دال‌زاتو دوران تقریبا ناموفقی را در تیم ملی والیبال برزیل پشت سر گذاشت و اخیرا با وجود صعود این تیم به المپیک از سمت خود استعفا داد. این سرمربی برزیلی اخیرا به شدت مورد انتقاد هواداران تیم ملی این کشور قرار گرفت و بسیاری از آنها مدت‌ها خواستار کناره‌گیری او شده بودند. به طور کلی با این شرایط می‌توان گفت که دال‌زاتو نمی‌تواند گزینه معقولانه‌ای برای تیم ملی ایران باشد.

منبع: ورزش سه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.