حسن یزدانی: دوست دارم مربی سازنده‌ام در مسابقات کنارم باشد

27

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی درباره ناعدالتی‌ها در ورزش کشور گفت: من در این مورد اصلاً صحبت نمی‌کنم. قطعا گفتنی‌ها را علیرضا دبیر گفته است و ان‌شاءالله که اتفاقات خوبی می‌افتد.

وی درباره اینکه چقدر برای المپیک انگیزه دارد، تصریح کرد: صد درصد برای المپیک انگیزه دارم، هیچ وقت بی‌انگیزه نبودم و به آینده امیدوارم و تلاش می‌کنم. ان‌شاءالله که با دعای خیر مردم همه ورزشکاران به ویژه کشتی‌گیران در المپیک بهترین اتفاق را رقم بزنند و پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

یزدانی در واکنش به این موضوع که مربی پیشین او گفته بود که اگر من در مسابقات کنار حسن باشم، او می‌تواند تیلور را شکست دهد، خاطر نشان کرد: مربی سازنده من از بچگی تا الان برای من زحمت کشیده است و قطعاً دوست دارم در مسابقات کنارم باشد. با پژمان درستکار هم در این مورد صحبت کردیم و ان‌شاءالله در آینده در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود. کادر فنی و فدراسیون کشتی باید در این خصوص تصمیم بگیرند. من همیشه قدردان مربی خودم هستم و اگر در شهرستان هم باشم در کنار همت مسلمی تمرین می‌کنم.

قهرمان کشتی کشورمان در پاسخ به این پرسش که درخواستی برای حضور مربی‌ قدیمی‌اش در تمرینات داده است یا خیر، تصریح کرد: ان‌شاءالله کادر فنی تصمیم می‌گیرد. من زیاد در بحث فنی و مربیگری دخالت نمی‌کنم. هر تصمیمی گرفته شود من تابع فدراسیون و سرباز تیم ملی هستم.

وی در واکنش به صحبت منصور برزگر که رقابت او با تیلور یک مسئله ملی شده است، گفت: من خیلی اهل صحبت کردن نیستم و یک سال و نیم هست که صحبت نکردم و زیاد هم دوست ندارم درباره این مسئله صحبت کنم. پیشکسوتان محبت دارند و نیم‌نگاهی به ما دارند و در صحبت‌های‌شان همیشه حسن یزدانی است، ان‌شاءالله که هر چه خدا بخواهد رقم می‌خورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.