نشست پایش میزان تحقق برنامه اجرایی ادارات کل راه و شهرسازی در حوزه زمین و مسکن برگزار شد

718

عضو هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری دور اول جلسات پیگیری تحقق برنامه اجرایی سال ۹۹ ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه علمی خبری کمکیم ما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، عبداله بهادری، عضو هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در این جلسات عملکرد ادارات‌‌‌کل در بحث فروش و واگذاری واحدهای مسکونی و تجاری، بحث واگذاری اراضی، وصول مطالبات جاری و معوق، وصول اقساط مال‌الاجاره، وصول منابع و ساماندهی اراضی مسکن مهر مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت.

عضو هیات‌‌‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، ادامه داد: این دور از جلسات با رصد و پایش عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری تحقق برنامه اجرایی سه ماهه اول سال ۹۹ براساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین‌‌‌شده انجام خواهد شد، اضافه کرد: نتیجه این پایش در ارزیابی سالانه ادارات کل راه و شهرسازی موثر است؛ اما هدف اصلی ما در این جلسات حل مشکلات پیش روی ادارات کل در اجرای برنامه سالانه است.

گفتنی است، برنامه اجرایی سال ۹۹ ادارات‌‌‌کل راه و شهرسازی استان‌ها در حوزه زمین و مسکن اسفندماه سال قبل تدوین و به استان‌ها ابلاغ شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.