به گزارش مجله دلتا انتظار افزایش قیمتی که اکنون در میان گروهی از فروشندگان بازار مسکن به وجود آمده است، به شکلی در قیمت‌های پیشنهادی انعکاس پیدا کرده به‌طوری که نمی‌توان میزان رشد مشخصی را به قیمت‌های جدید پیشنهادی نسبت داد. برخی از واسطه‌های ملکی می‌گویند اگرچه تعداد فروشنده‌های واحدهای نوساز در بازار زیاد نیست، اما همین تعداد نیز قیمت‌های اعلامی خود را ظرف یکی، دو هفته اخیر دوباره افزایش داده‌اند چنانکه در مورد آپارتمان‌های مشابه در محله‌های یکسان، اختلاف قیمت تا ۱۵ درصد مشاهده می‌شود.

به‌عنوان مثال یک گروه از فروشنده‌های واحدهای نوساز در محله نظام‌آباد تهران قیمت پیشنهادی ۱۸ میلیون تومانی را برای فروش اعلام کرده‌اند اما گروه دیگر وارد کانال ۲۰ میلیونی شده و قیمت‌های ۲۱ میلیون تومانی را اعلام کرده‌اند و البته در این قیمت‌گذاری بی‌قاعده، اهمیتی به متغیرهای دیگر مثل اینکه آیا اصلا در این سطوح قیمتی، تقاضایی در این محله وجود دارد یا نه، نمی‌دهند.

در جدول زیر جدیدترین قیمت پیشنهادی خرید و فروش آپارتمان در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت پیشنهادی آپارتمان در تهران