کدام قابلیت جدید به نسخه پولی توییتر اضافه می شود؟ ویرایش توئیت؟

224

نسخه پولی توییتر که امکاناتی مثل ابطال ارسال، رنگ‌های سفارشی و انتشار ویدئوهای طولانی‌تر و باکیفیت‌تر را شامل خواهد شد به زودی منتشر می‌شود.

مدتی قبل، توییتر خطاب به سرمایه گذاران در این پلتفرم گفته بود که درحال بررسی اضافه کردن مدلی اشتراکی است تا درآمد بیشتری را برای حمایت از کسب و کارها به دست آورد. اما حالا، نظرسنجی جدید توییتر برای ما دقیقا مشخص می‌کند که این پلتفرم قصد دارد چه ویژگی‌های جدیدی را به ازای سرویس اشتراکی به کاربران خود ارائه کند.

امکانات نسخه پولی توییتر

توییتر در نظرسنجی خود از کاربران خواست که ویژگی‌هایی مثل «ابطال ارسال» که جایگزینی برای دکمه ادیت است، رنگ‌های سفارشی، قابلیت آپلود ویدئوهای طولانی‌تر و باکیفیت‌تر، نشانه‌گذاری صفحه پروفایل، پاسخ خودکار و همچنین سوشال لیسنینگ یا گوش دادن به شبکه‌های اجتماعی و توانایی برگزاری نظرسنجی در مورد تبلیغات را به عنوان قابلیت‌های جدید نسخه پولی توییتر ارزیابی کنند.

نظرسنجی توییتر از کاربران می‌خواهد قابلیتی که از نظر آن‌ها بیشترین یا کم‌ترین اهمیت را دارد انتخاب کنند. به جزئیات این نظرسنجی برای اولین بار توسط حساب کاربری WFBrother@ اشاره شد و پس از آن نیز مشاور رسانه‌های اجتماعی، مت ناوارا، بیشتر به آن پرداخت.

یک سخنگوی توییتر نیز تایید کرد که سوال‌های منتشر شده مربوط به یک نظرسنجی برای تصمیم‌گیری در مورد قابلیت‌های جدید نسخه پولی توییتر و یک مدل اشتراکی از پلتفرم است. البته توییتر از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد، اما در نامه سه ماهه دوم سال سهام داران کمپانی به جزئیاتی در این باره اشاره شده بود. در متن این نامه آمده است:

 

قابلیت های جدید نسخه پولی توییتر

نسخه پولی توییتر امکانات

همانطور که عنوان شد، نظرسنجی اخیر توییتر از کاربران خواسته بود هرکدام از گزینه‌هایی که به عنوان قابلیت‌های جدید نسخه پولی توییتر پولی معرفی شده‌اند را ارزیابی کنند. توضیح دقیق توییتر برای هر گزینه به شرح زیر است:

  • ابطال ارسال: یک پنجره ۳۰ ثانیه‌ای که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و این توانایی را به او می‌دهد که قبل انتشار توییت خود آن را کنسل کند. این گزینه می‌تواند جایگزین مناسبی برای دکمه ادیت باشد که کاربران سال‌ها است آن را از توییتر تقاضا می‌کنند.
  • رنگهای سفارشی: «علاوه بر حالت شب» به کمک گزینه‌های رنگی، کاربران این امکان را خواهند داشت که فونت و رنگ تم توییتر خود در گوشی و کامپیوتر را تغییر دهند. رنگ پس‌زمینه، لینک‌ها، منشن‌ها، هشتگ‌ها و آیکون‌ها در هر رنگی که کاربر بخواهد نمایش داده خواهند شد.
  • انتشار ویدئو: کاربران می‌توانند ویدئوهایی تا ۵ برابر طولانی‌تر از زمان پیش‌فرض کنونی را با رزولوشن حداکثری ۸۱۹۲×۸۱۹۲ منتشر کنند.
  • نشانهگذاری: کاربران می‌توانند صفحه حساب کاربری خود را نشانه گذاری کرده و به عنوان مثال لینک کسب و کار خود را در پروفایلشان قرار دهند.
  • پاسخ خودکار: این امکان را به کاربران می‌دهد که یک منو از پاسخ‌های خودکار را آماده و از آن‌ها برای ریپلای کردن استفاده کنند. این گزینه برای برند‌هایی که می‌خواهند در مورد خدمات یا کالای خود به مشتریان توضیح دهند بسیار کاربردی خواهد بود.
    • سوشال لیسنینگ یا گوش دادن به شبکه‌های اجتماعی: با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند همه صحبت‌هایی که پیرامون برند آن‌ها می‌شود را بشنوند. این گزینه نیز بیشتر مناسب کسب و کارها است.
    • نظرسنجی برندها: این امکان به کاربران داده خواهد شد که از دنبال‌کنندگان خود در مورد تبلیغاتی که منتشر می‌کنند نظرسنجی کرده و متوجه شوند که کدام تبلیغ تا چه اندازه در خاطر افراد باقی می‌ماند.

    قابلیت‌های جدید نسخه پولی توییتر

    البته مواردی که در نظرسنجی اخیر لیست شدند به معنای ارائه حتمی آن‌ها در نسخه پولی توییتر نیستند و این نظرسنجی تنها مرحله ابتدایی برای جمع کردن بازخوردها نسبت به یک سرویس اشتراکی است. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ اگر قرار باشد در نظرسنجی توییتر شرکت کنید، به کدام گزینه بیشترین و به کدام گزینه کم‌ترین اولویت را خواهید داد؟ به نظر شما چه قابلیت دیگری باید به نسخه پولی توییتر اضافه شود؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.