متقاضیان نهایی طرح اقدام ملی مسکن در استان گلستان اقدام كنند

202

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت : متقاضیان نهایی طرح اقدام ملی مسکن در استان گلستان جهت واریز وجه و یا تکمیل موجودی خود اقدام نمایند .

به گزارش پایگاه علمی خبری کمکیم ما به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفت گو با پایگاه خبری این اداره کل بیان داشت : با توجه به اینکه از مجموع ۱۱۳ متقاضی نهایی شده طرح اقدام ملی مسکن در استان گلستان افتتاح حساب انجام شده تا کنون ۳۹ نفر نسبت به تکمیل وجه آورده اولیه به میزان ۴۰۰ میلیون ریال اقدام نموده اند و ۷۴ نفر تا کنون نسبت به واریز و یا تکمیل وجه اعلام شده اقدام بعمل نیاورده اند. درروز پنج شنبه مورخ ۲۳ مرداد ۹۹ با ارسال پیامکی به تلفن همراه متقاضیان به آنها به مدت دوهفته مهلت داده شد تا با تکمیل و واریز آورده اولیه اقدام كنند.

این مقام مسئول افزود : با تکمیل مدارک و واریز وجه توسط متقاضیان می توانیم سرعت اجرایی پروژه های اقدام ملی مسکن در استان را افزایش دهیم .

مهندس محبوبی ادامه داد: پایش متقاضیان ثبت نام کرده در طرح اقدام ملی مسکن در استان همچنان در دست بررسی است که در صورت نیاز با این عزیزان تماس گرفته خواهد شد.

وی افزود جهت اطلاعات بیشتر در این رابطه متقاضیان محترم می توانند با شماره تلفن ۳۲۲۴۸۷۲۲- ۰۱۷ داخلی ۱۱۴- ۱۱۵ تماس حاصل كنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.