پرفروشترین سایزهای تلویزیون در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ کدامند؟

248

هر سال تلویزیون های زیادی وارد بازار میشود و از بین آنها تعدادی پرچم دار میشوند، در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین تلویزیون های ۲۰۲۰-۲۰۱۹ ال جی را به شما معرفی کنیم .

پرفروشترین تلویزیون های  سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰

طبق برسی های انجام شده توسط کارشناسان دو برند بزرگ سامسونگ و ال جی در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ دو سایز ۵۵و۴۹ از تلویزیون ها دارای بیشترین درخواست و فروش را داشته اند که عبارت اند از تلویزیون ال جی ۵۵ اینچ ، تلویزیون ال جی ۴۹ اینچ ،تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ و تلویزیون سامسونگ ۴۹ اینچ ، تلویزیون های بسیار مرغوبی در این چهار دسته وجو دارند که در این مدت فروش های بسیاربالایی داشته اند.

۱) تلویزیون ال جی ۵۵ اینچ:

این سری از تلویزیون های ال جی دارای اهمیت خیلی زیادی هستند چون دارای طرفداران فوق العاده ای است . تلویزیون الجی ۵۵ اینچ جزء سایزهای پرفروش و بسیار مناسب است که می توان گفت در همه جار کاربرد دارد .برند ال جی با عرضه ی این سری از محصولات توانسته نام خود  را در بین هواداران و مردم دیگر جای دهد.قیمت تلویزیون ال جی ۵۵ اینچ نسبت به سایز های بزرگتر مانند ۶۵ و ۷۵ مناسب تر است .از مدل های پرفروش این دسته می تواند به ۵۵SM8100 ، ۵۵SM8600 ،  ۵۵UM7340 و… اشاره نمود. این تلویزیون ها دارای مزیت های زیادی هستند که می توان ازبین آن ها به موارد زیر توجهی داشته باشیم:

  1. اندازه بسیار ایده آل و کاربر پسند
  2. قابلیت استفاده در بیشتر مکان ها
  3.  رضایت بیشتر کاربران از این سایز
  4.  توانایی خرید تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی با قیمت مناسب
  5.  تنوع بسیار زیاد در این سایز تلویزیون ال جی
  6.  مناسب بودن قیمت تلویزیون های ۵۵ اینچ اسمارت نسبت به بقیه برند ها مانند سونی و…
تلویزیون ال جی

 ۲) تلویزیون سامسونگ  ۵۵ اینچ :

همیشه تلویزیون های تولیدی شرکت سامسونگ دارای قیمت مناسبی هستند که همراه با کیفیت عالی است و معمولا توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب نمایید و با تولید محصول ۵۵ اینچ خود که بسیار پرفروش است در بین دیگر سایز های تلویزیون سامسونگ رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.این محصول دارای مدل های متنوع و امکانات جدید  است که همین ، دلیل برانتخاب آزادانه است و این ایده بسیار کاربر پسند است. این تلویزیون ها برای کسانی که علاقه به سایز ۵۵ اینچ دارند بسیارگزینه خوبی است.می توان در این سایز به مدل های ۵۵RU7100 ، ۵۵TU7000 ، ۵۵TU8000 ، ۵RU7300 و … اشاره نمود که پرطرفدارترین مدل های این برند می باشد.قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ مقرون به صرفه است و نسبت به رقبای خود از جایگاه خوبی برخوردار هستند.
این تلویزیون های مزیت های زیادی دارند از جمله :
  1. قیمت ارزان و عالی
  2. کیفیت بدنه قابل قبول
  3. کیفیت صفحه نمایش عالی
  4. مدل های متنوع
  5. امکانات متنوع از جمله تلویزیون با قابلیت اسمارت
و مدل های دیگر …
تلویزیون سامسونگ

۳) تلویزیون ال جی  ۴۹اینچ  :

این سایزهای شرکت ال جی جزء اندازه های پرفروش هستند چون این تلویزیون ها هم از لحاظ اندازه که بسیار کاربردی است و هم از جهت قیمت بسیار مناسبی که نسبت به بقیه رنج سایز ها دارند.تلویزیون های ۴۹ ال جی بسیار باکیفیت هستند و می توان از آن ها در خانواده های نسبتا کم جمعیت و منزل های با متراژ متوسط ویا حتی در سالن جلسات شرکت ها استفاده نمود . این تلویزیون ها جزء سری اندازه های میانرده حساب می شود و شرکت ال جی با ارائه ی مدل های متنوع و ظاهرهای متفاوت باعث افزایش رضایت مشتریان خود و یا حتی جذب کاربران جدید شده است.قیمت تلویزیون ال جی ۴۹ اینچ  نسبت به سایز های دیگر این برند بسیار عالی و ارزان می باشد .تلویزیون ۴۹SM8100 ، ۴۹SM8600 ، ۴۹NANO80  و تلویزیون این سری از سایزها برند ال جی دارای مزیت های خیلی زیادی است که از جمله ی آن ها می توان به تعدادی در زیر اشاره نمود :
  1. طراحی بدنه عالی و بادوام
  2. طراحی زیبا و جدید
  3. کیفیت و وضوح صفحه نمایش بالا در تلویزیون
  4. خرید تلویزیون ۴۹ و ۵۰ اینچ به مراتب به صرفه تر از ۶۵ اینچ است
  5. قیمت ارزانتر از برند های رقیب
بسیاری دیگر از موارد…
خرید تلویزیون ال جی

۴) تلویزیون سامسونگ ۴۹اینچ  :

برند سامسونگ برای جلب رضایت بیشتر طرفداران خود اقدام به عرضه تلویزیون های خود با سایز۴۹ اینچ و یا۵۰اینچ کرده است ، این اقدام باعث جذب مشتریان جدید هم شد چون هم دارای کیفیت قابل قبولی هستند و هم  قیمت تلویزیون سامسونگ ۴۹ اینچ نسبت به رقبای خود بسیار پایین تر و همینطور با ارئه ی مدل های متنوع با طراحی متفاوت باعث ایجاد یک بستر برای آزادی بیشتر مشتریان جهت خرید تلویزیون ۴۹ اینچ مهیا کرده است. این سری را می توان در خانواده هایی که دارای جمعیت کمی هستند ویا متراژ منزل آن ها کم است و یا حتی می توان در سالن جلسات شرکت ها از آن استفاده نمود.می توان به تلویزیون سامسونگ ۴۹ru7100 49n5300 ، ۴۹ru7300 و… اشاره نمود.
این سری از اندازه های تلویزیون سامسونگ دارای مزیت های متفاوتی است مانند:
  1. کیفیت ساخت بدنه بالا
  2. طراحی طاهری به روز و شیک
  3. کیفیت تصویر قابل قبول با وضوح تصویر بالا
  4. قیمت تلویزیون ۴۹ اینچ یا نسبت به سایز ۶۵ اینچ بسیار مناسب تر است
  5. احتیاج به فضای کم
  6. و دیگر موارد …
خرید تلویزیون سامسونگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.