لپ تاب لنوو

250

بهترین لپ تاپ لنوو
مدل لنوو Ideapad 330 NXB

لنوو آیدیاپد ۳۳۰ به طور کلی جزو لپ‌تاپ‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه و خوش قیمت بازار است. نسخه‌ها و کانفیگ‌های مختلفی از این لپ‌تاپ به بازار آمده اما در حال حاضر نسخه NXB با پردازنده سلرون و حافظه یک ترابایت در بازار موجود است. این لپ‌تاپ برای کارهای سبک و روزانه مناسب است و با توجه به سخت افزاری که دارد، نباید توقع زیادی از آن داشته باشیم.

بدنه لپ‌تاپ از پلاستیک فشرده با کیفیت تولید شده، کیبورد جزیره‌ای و وجود درایو نوری، از ویژگی‌های مثبت این لپ‌تاپ به شمار می‌رود. آیدیاپد ۳۳۰ NXB به پردازنده اینتل سلرون n4000 مجهز شده، فرکانس این پردازنده تا ۲٫۵ گیگاهرتز را پشتیبانی می‌کند که برای کارهای روزمره مناسب است. یکی از برترین ویژگی‌های این لپ تاپ، حافظه رم ۸ گیگابایت از نوع DDR4 است که تاثیر فراوانی در سرعت کار با این دستگاه‌ خواهد داشت. این مدل از پردازنده گرافیکی مجتمع اینتل UHD Graphics 600 استفاده می‌کند که برای کارهای گرافیکی سنگین مناسب نیست.

نمایشگر ۱۵ اینچی این مدل با روکش مات و رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ برای یک لپ‌تاپ پایین‌رده مناسب است. باتری ۳۰ وات ساعتی با شارژدهی ۵ ساعت، دو بلندگوی دالبی قدرتمند و ورودی‌های HDMI و USB 3.0 از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ‌ هستند.
مشخصات اصلی لپ‌تاپ آیدیاپد ۳۳۰ NXB:

نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ
پردازنده اینتل سلرون n4000
رم ۸ گیگابایت DDR4
پردازنده گرافیکی UHD Graphics 600
مجهز به درایو نوری
باتری ۲ سلولی با ظرفیت ۳۰ وات ساعت

مدل لنوو آیدیاپد ۳

لپ‌تاپ آیدیاپد ۳ به دلیل مشخصات خوب و قیمت مناسبی که دارد، برای دانشجویان و حتی دانش آموزان بسیار مناسب است. با این لپ‌تاپ می‌توانید برنامه‌های نیمه سنگین را اجرا کنید و به کارهای روزانه خود برسید. البته اگر دانشجو یا دانش آموز هستید و بودجه محدودی دارید، مدل آیدیاپد ۳۳۰ NXB نیز می‌تواند نیاز‌های شما را برطرف سازد. این مدل به طور کلی از نظر سخت افزاری و قدرت پردازشی با مدل آیدیاپد ۳۳۰ NXB تفاوت چندانی ندارد اما برخی قابلیت‌های آن مانند طراحی باریک، وزن سبک، ظاهر بسیار زیبا و داشتن کارت گرافیکی جدا، موجب می‌شود که تعداد زیادی از خریداران، لپ‌تاپ آیدیاپد ۳ را به مدل‌های دیگر ترجیح دهند.

بدنه آیدیپد ۳ از جنس پلاستیک فشرده اما مستحکم، یکدست و زیبا طراحی شده، شاید در نگاه اول احساس کنید که بدنه لپ‌تاپ فلزی صیغل داده شده است اما با توجه به وزن سبک و قیمت ارزان آن نمی‌توان انتظار داشت که لنوو از بدنه فلزی در این لپ‌تاپ استفاده کند. به دلیل عدم وجود درایو نوری، ضخامت لپ‌تاپ کاهش پیدا کرده و به کمتر از ۲ سانتی‌متر رسیده است. همچنین این لپ‌تاپ با وزن ۱٫۷۵ کیلوگرم، حدود ۵۰۰ گرم از مدل آیدیاپد ۳۳۰ NXB سبک‌تر است. لنوو لپ‌تاپ آیدیاپد ۳ را در رنگ‌های طوسی، سرمه‌ای، زرشکی و کرم عرضه کرده که ظاهری زیبا و متفاوت به این مدل داده است، آیدیاپد ۳ یکی از زیباترین لپ تاپ های لنوو است.

این لپ‌تاپ از پردازنده نسل دهم اینتل پنتیوم Gold 6405U استفاده می‌کند که با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز، برای کارهای روزمره مناسب است. پردازنده گرافیکی انویدیا MX130 موجب شده تا لپ ‌تاپ لنوو آیدیاپد ۳، برای اجرای برنامه‌های گرافیکی نیمه سنگین مناسب باشد. حافظه رم ۴ گیگابایت از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصات این مدل هستند. لنوو در لپ‌تاپ پایین‌رده خود از نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ و روکش مات استفاده کرده، همچنین یک عدد پورت HDMI، دو پورت USB 3 و یک پورت USB 2 از دیگر قابلیت‌های این مدل هستند. لنوو آیدیاپد ۳ با باتری ۲ سلولی با ظرفیت ۳۵ وات ساعت، تا ۴ ساعت شارژ نگه‌ می‌دارد.
مشخصات اصلی لپ‌تاپ لنوو آیدیاپد ۳:

نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ
پردازنده اینتل پنتیوم Gold 6405U
رم ۴ گیگابایت DDR4
پردازنده گرافیکی انویدیا MX130
باتری ۲ سلولی با ظرفیت ۳۵ وات ساعت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.