سرویس جی‌میل برای دومین روز متوالی از دسترس خارج شد

858

به نظر می‌رسد که خدمات گوگل با مشکل مواجه شده‌اند.

روز دوشنبه هفته گذشته اغلب سرویس‌های شرکت گوگل و وب‌سایت‌‌های آن‌ها مانند یوتیوب، درایو و جی میل به صورت ناگهانی از کار افتادند. به این ترتیب ارتباط میان میلیون‌ها کاربر و استفاده کننده از این خدمات به صورت کامل قطع شد. گوگل مقصر چنین اتفاقی را سیستم تشخیص هویتی تشخیص داد که حدودا ۴۵ دقیقه از کار افتاد و به دلیل ایجاد اشکال در سیستم حافظه داخلی آن‌ها، چنین رویدادی پیش آمد. به گزارش بلومبرگ، روز سه شنبه نیز سرویس جی میل برای دومین روز متوالی از دسترس میلیون‌ها کاربر خارج شد و این مورد نیز به دلیل یک مشکل فنی رخ داد. روز دوشنبه، یکی از سخن گویان کمپانی گوگل با عذرخواهی از تمام کاربرانی که با این موضوع دست و پنجه نرم کردند، اظهار داشت که مهندسان گوگل در تلاش هستند تا مشکل پیش آمده را رفع و رجوع کنند و از پیش آمدن مجدد آن نیز جلوگیری به عمل آورند. اما سه شنبه، این اتفاق مجددا رخ داد و خیل عظیمی از کاربران برای دسترسی به سرویس جی میل با مشکل مواجه شدند. ایمیل‌های ارسال شده با عنوان The email account that you tried to reach does not exist به شخص ارسال کننده باز می‌گشت.

روز سه شنبه گوگل با ارسال بیانیه‌ای، از وجود مشکل رخ داده ابراز اطلاع کرد و به این موضوع نیز اشاره کرد که کاربران به سرویس جی میل دسترسی داشته، اما روند ارسال ایمیل‌ها با مشکل مواجه شده است. سپس آن‌ها پس از گذشت حدودا سه ساعت، با ارسال اطلاعیه دوم ضمن عذرخواهی و تشکر از شکیبایی کاربران، اعلام نمودند که مشکل پیش آمده برطرف شده است و کاربران می‌توانند به کارهای خود رسیدگی کنند. همچنین آن‌ها اظهار داشتند که پایداری و امنیت سیستم، بزرگ ترین اولویت آن‌ها به حساب می‌آید و همواره برای برقراری بهترین شرایط تلاش می‌کنند.

همچنین تیم پشتیبانی به کاربران پیشنهاد دادند در صورتی که همچنان برای دسترسی به جیمیل با مشکل روبرو هستند، با کارشناسان فنی در ارتباط باشند.

به گزارش DownDetector، در روز سه شنبه حدودا ۱۷ هزار شکایت بابت عدم دسترسی و عدم کارکرد صحیح سرویس جیمیل گزارش شده بود. در حالی که بسیاری از این شکایت‌ها توسط کاربران کشور آمریکا مطرح شده بود، اما افرادی در اروپا، استرالیا و نیوزیلند نیز با چنین معضلی دست و پنجه نرم کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.