دکوراسیون داخلی خاص و لاچکری با ایده های جذاب و مقرون به صرفه

320

برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی نیازی به هزینه گزاف نیست بلکه می توانید با ایده هایی ساده و اندکی خلاقیت جلوه ای خاص به دکوراسیون فضای مورد نظر تان بدهید.

دکوراسیون داخلی خاص بر زیباتر نشان دادن ساختمان تاثیر خیلی زیادی دارد. هر چه این کار را با سلیقه بهتر و البته دقت بیشتری انجام دهید موجب می شود از فضایی که می سازید بیشتر رضایت داشته باشید و البته دیگران هم توجه بیشتری به زیبایی های دکوراسیون داخلی منزل تان نشان دهند. اما تفکر اشتباهی که در این باره وجود دارد این است که خیلی ها فکر می کنند حتما برای داشتن دکوراسیون خاص و زیبا باید هزینه خیلی زیادی صرف کنند در صورتی که می توان با اجرای ایده های خلاقانه و مقرون به صرفه با هزینه ای مناسب ظاهری خیره کننده و با جلوه زیاد ایجاد کرد.

7687

دکوراسیون داخلی خاص با تغییرات در روشنایی

روشنایی خانه اولین ایده ای است که باید به فکر تغییر آن باشید. هرچه که خانه پرنور تر و روشن تر باشد موجب می شود که بزرگ تر و البته دلباز تر نشان داده شود. دکوراسیون داخلی خیلی از خانه های کوچک را با این روش بزرگ نشان می دهند. پس حتما منابع روشنایی خانه را مورد بررسی قرار دهید. شاید لازم باشد یک آباژور تزیینی و یا حتی چند لوستر کوچک دیواری به دکوراسیون داخلی اضافه کنید.

آینه، المانی جذاب در دکوراسیون داخلی

آینه از دیگر المان هایی است که باعث می شود خانه بزرگ تر نشان داده بشود. آینه دیواری بزرگ را بر روی دیواری مناسب نصب کنید و تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید. انعکاس نور در آینه ها هم از دیگر زیبایی هایی است که به موجب استفاده از آن در دکوراسیون داخلی خواهید داشت و به این نکته توجه داشته باشید که آینه ها قیمتی مناسب دارند و نیاز نیست که پول زیادی برای این ایده خرج کنید.

7686

دکوراسیون داخلی خاص با ایجاد تغییر در دیوار ها

گاه رنگ دیوار ها برای مدت طولانی افراد را خسته می کند. در چنین شرایطی و یا زمانی که می خواهیم یک تغییر درست و حسابی برای زیبا تر شدن خانه ایجاد کنیم بهتر است به سراغ رنگ آمیزی مجدد دیوار ها برویم. ایده کاغذ دیواری هم ایده بسیار خوبی است. چون تنوع این محصول هم در بازار بسیار زیاد است و می توانید با قیمت مناسب کاغذ مورد نظر تان را پیدا کنید. طرح و نقش ها و مدل های گوناگون کاغذ دیواری ها فضای خانه را حسابی زیبا خواهد کرد. خیلی از طراحان معتقدند اگر بودجه اهمیت زیادی داشته باشد تعویض و به روز رسانی رنگ دیوار ها ایده خیلی مناسبی خواهد بود. یادتان باشد که می توانید سقف را هم به عنوان دیوار پنجم اتاق تان در نظر بگیرید و با رنگ آمیزی و یا کاغذ دیواری کردن آن نمای فوق العاده ای به دکوراسیون داخلی فضا ببخشید علاوه بر این که نقص های آن را هم پنهان کرده اید.

جلوه ای خاص در دکوراسیون داخلی با استفاده از یک میز کانونی

یک میز کوچک با کاربردی خاص در گوشه ای اتاق می تواند به شیک شدن فضای خانه کمک بسزایی کند. انتخاب جای درست این میز بسته به هدفی که برای استفاده از آن داریم بسیار اهمیت دارد.

7688

تاثیر به روز کردن دستگیره کابینت ها و کمد ها در دکوراسیون داخلی

اگر امکان ایجاد تغییرات اساسی در این المان ها ندارید می توانید با تعویض بخش کوچکی از آن ها بر زیبایی شان بیفزایید و شکل و شمایل شان را نونوار کنید. مثلا دستگیره های کابینت ها و یا کمد هایی که در فضا قرار دارند را با نمونه های جدیدتر تعویض کنید.

با تعویض پارچه مبلمان نمایی خاص به دکوراسیون داخلی بدهید

مبلمان و صندلی های تان را با پارچه هایی زیبا و مجلل روکش کنید تا آن ها را از آن ظاهر قدیمی شان خارج کنید. هیچ اشکالی ندارد اگر بودجه کافی برای خریدن مبلمان و صندلی های جدید ندارید. با این ایده می توانید با هزینه ای کاملا مناسب به هدف تان برسید. حتما رنگ پارچه را هماهنگ با دیگر المان های موجود در دکوراسیون داخلی انتخاب کنید تا هارمونی لازم ایجاد شود. برای انتخاب رنگ های جدید جسارت داشته باشید.

پرده های از سقف تا کف چشم اندازی بی نظیر در دکوراسیون داخلی

پرده های بلند جلوه و زیبایی چشم نواز و خیره کننده ای به فضا می بخشند. اگر آن ها را از رنگ های روشن انتخاب کنید که نور را تا اندازه ای عبور دهند زیبایی شان چند برابر هم خواهد شد. حتما رنگ پرده ها را متناسب با مبلمان و فرش هایی که در کف پهن کرده اید انتخاب کنید.

7689

استفاده از لوازم جانبی کوچک و تزیینی در دکوراسیون داخلی

انتخاب این نوع وسایل تا اندازه زیادی به سلیقه شما بستگی دارد. مثلا بعضی از افراد عتیقه جات و لوازم قدیمی و برخی دیگر نمونه های مدرن و امروزی را برای دکور دوست دارند. به هر حال باید آن ها را متناسب با زمینه چیدمان اتاق و هم چنین سبک دکوراسیون داخلی انتخاب کنید. گلدان های زیبا را فراموش نکنید که انرژی خوبی به فضا خواهند بخشید.

با رنگ آمیزی کابینت های قدیمی، دکوراسیون داخلی خود را نو کنید

اگر کابینت های آشپزخانه خیلی قدیمی باشند نمی توانید همین طوری رهایشان کنید و دیگر قسمت ها را نونوار کنید. در این جا یک رنگ آمیزی ساده می تواند به کمک تان بیاید. هزینه ای که برای تعمیرات و رنگ آمیزی کابینت ها و هم چنین کمد های قدیمی صرف می شود حدود نیمی از هزینه نصب نمونه های جدید است.

7691
منبع: تحریریه ساختمون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.