میز ناهارخوری کم جا ، مناسب برای خانه کوچک شما

280

دکوراسیون خانه‌های کوچک امروزی در نگاه اول، سخت و گاهی غیرممکن به‌نظر می‌رسد. خبر خوب اینکه، این حرف درست نیست؛ پس آن‌را باور نکنید.

داشتن یک فضای کوچک به معنای پایان دنیای طراحی دکوراسیون داخلی و عدم استفاده از وسایل مورد علاقه‌ شما نیست. اگر خرید میز ناهارخوری برای‌ شما تبدیل به یک چالش شده و جایی برای آن ندارید، برای خانه کوچک‌ خود میز ناهارخوری کم جا را پیشنهاد می‌کنیم.

میز ناهارخوری کم جا، مسلماً برای خانواده‌های امروزی که در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند یک راه حل بسیار مناسب است. میزهای غذاخوری تاشو و کم‌جا در انواع مختلفی تولید می‌شوند. شما می‌توانید از بین هزاران گزینه پیش رو، میز محبوب و دل‌خواه خود را انتخاب کنید. سپس آن‌را هماهنگ با سبک دکوراسیون داخلی منزل‌ خود بچینید.

میز ناهارخوری کم جا

راهکارهای استفاده از میزهای کم‌جا

  • این میز‌ها، به‌دلیل تاشو و کم‌جا بودن، مشکل خیلی از کسانی را که در آپارتمان‌ها و خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند را از بین برده است. میز غذاخوری یکی از عناصر مهم در چیدمان خانه است. زیرا معمولاً به‌عنوان یک نقطه کانونی تعیین می‌شود.
  • اگر در منزل‌ خود فضایی برای اتاق غذاخوری و ناهارخوری در نظر گرفته نشده است جای نگرانی نیست؛ چراکه با کمک چنین میزهایی می‌توان یک فضای بسیار شیک برای پذیرایی و میل کردن غذا فراهم کرد.
  • یکی از این راه‌های پیشنهادی، می‌تواند استفاده از میز اپن آشپزخانه به‌عنوان میز ناهارخوری باشد.

میز ناهارخوری کم جا

 

  • راه حل مناسب دیگر، خرید میز ناهارخوری کم جا و کوچک است که با طراحی دقیق، نیاز یک خانواده چندنفره را تامین می‌کند. همچنین کم‌ترین فضای ممکن را اشغال می‌کند.
  • راه دیگری هم هست: میزهای تاشو! این میزها، وقتی به آن نیازی ندارید جمع می‌شوند و فضایی از خانه را اشغال نمی‌کنند و فقط در مواقع نیاز باز می‌شوند.

میز ناهارخوری کم جا

فضاهای کوچک

در فضاهای کوچک، توصیه می‌شود از بین میزهایی که سطح‌شان به شکل دایره یا بیضی است، استفاده کنید. به دو دلیل:  اول اینکه مدل دایره‌شکل، تنوع بسیار بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد و ازطرفی، افراد بیشتری دور آن می‌توانند بنشینند.

شکل میز

میزهای دایره‌ شکل، به دلیل نداشتن زوایای تند و گوشه‌های تیز امن‌تر بوده و رفت‌وآمد کنار آن‌ها راحت‌تر است. میزهای بیضی شکل، از لحاظ ساختاری چیزی بین میزهای دایره‌ای و مستطیلی هستند. همچنین مانند مدل‌های دایره‌ای، افراد بیشتری می‌توانند دور آن بنشینند.

میز ناهارخوری کم جا

منبع: سایت مجله دلتا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.