پرفروش‌ترین برندهای گوشی‌هوشمند در سه ماهه نخست ۲۰۲۱

193

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند فصل اول ۲۰۲۱ معرفی شدند.

به گزارش پایگاه علمی خبری کمکیم ما به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از «کانالیس»، طبق آخرین گزارش این شرکت تحقیقات بازار، پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند فصل اول ۲۰۲۱ معرفی شد. بر اساس این گزارش محموله‌های تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان به ۳۴۷ میلیون دستگاه رسیده است که ۲۷ درصد بیشتر از سال گذشته است.

همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان باعث شد که سال گذشته بازار جهانی تلفن‌های هوشمند روزهای خوبی را پشت‌سر نگذارند؛ اما گزارش های امسال نشان می‌دهد وضعیت بازار موبایل در فصل اول ۲۰۲۱ تغییرات چشمگیری داشته است.

 شرکت کره‌ای سامسونگ در سه ماهه نخست ۷۶٫۵ میلیون تلفن هوشمند برند خود را به فروش رساند و ۲۲ درصد از سهم فروش بازار تلفن همراه و همچنین جایگاه نخست را به خود اختصاص داد. این شرکت تحت تاثیر فروش فوق‌العاده سری تلفن هوشمند گلکسی اس ۲۱ (Galaxy S21)، به رشد ۶۶ درصدی سود سه‌ماهه در کسب و کار تلفن همراه را اذعان داشت.

اپل نیز ۵۲٫۴ میلیون آیفون خود را به فروش رسانده تا ۱۵ درصد از سهام را به خود اختصاص دهد و به رتبه دوم سقوط کرد. مدل آیفون۱۲ مینی کمتر از حد انتظارات واقع شد و به فروش رفت. اما آمار ثبت شده درباره دیگر مدل های آیفون۱۲ و همچنین تقاضای بیشتر برای آیفون۱۱ قدیمی به این کمپانی کمک کرده است تا حرکت قوی خود را حفظ کند.

درنهایت شرکت شیائومی با عملکرد ۶۲ درصدی و ۴۹ میلیون واحد فروش، بهترین عملکرد خود را در سه ماهه گذشته ثبت کرده و به جایگاه سوم این رده بندی رسیده است.

بازار تلفن همراه , سامسونگ | Samsung , اپل | Apple , هواوی|huawei ,

اوپو (Oppo) و ویوو (Vivo) هم به ترتیب با ۳۷٫۹۶ میلیون واحد و ۳۶ میلیون واحد خود را بین ۵ جایگاه برتر در این رده بندی قرار دادند. هواوی (Huawei) نیز، که دیگر شامل برند Honor نمی‌باشد، هم‌اکنون با ۱۸٫۶ میلیون دستگاه در مکان هفتم قرار دارد و فشار تحریم‌های ایالات متحده دلیلی بر این رکود چشمگیر شماره یک سابق جهان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.