کریمی: اظهارات رئیس جمهور مصداق دخالت جانبدارانه در انتخابات است

170

نماینده اراک خطاب به رئیس جمهور گفت: شما هر هنری داشتید در این ۸ سال نشان دادید، اظهارات شما در ماه های پایانی مسئولیت جانب دارانه است و می‌تواند مصداق برخی تخلفات و دخالت بیجا در انتخابات باشد.

به گزارش پایگاه علمی خبری کمکیم ما به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ خرداد) قوه مقننه در تذکری به کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، گفت: خواستار تسریع در رفع کمبود مرغ در استان مرکزی خصوصا شهر اراک هستیم. متاسفانه مردم چند ساعت در صف مرغ می ایستند در حالی که استان مرکزی با تولید ۷۰ هزار مرغ ۲ برابر نیاز خود تولید می کند، سیاست های غلط و بی تدبیری ها باعث شده تا شاهد مشکلاتی در زمینه تولید و توزیع مرغ در سطح کشور و استان مرکزی باشیم.

وی در ادامه در تذکری به آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: با عنایت به اینکه سهام شرکت هپکو به سازمان تامین اجتماعی منتقل شد و تشکر از تلاش های وزرای اقتصاد، تعاون و صمت برای حل مشکل این شرکت انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی اقدامات تکمیلی خود را برای افزایش سرمایه، تامین مالی و حل مشکل حقوق معوق کارگران این شرکت انجام دهد.

نماینده مردم اراک، در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رئیس جمهور، اظهار کرد: شما هر هنری داشتید در این ۸ سال نشان دادید، اظهارات شما در ماه های پایانی مسئولیت مایوس کننده و جانب دارانه است و می تواند مصداق برخی تخلفات و دخالت بیجا در انتخابات باشد.
کریمی اضافه کرد:در استان مرکزی متاسفانه در دوره قبل شاهد بودیم استاندار و تعدادی از فرمانداران و مدیران دولتی در انتخابات دخالت های غیرقانونی داشته اند انتظار داریم وزیر کشور تذکرات لازم را به مسئولین استانی بدهد تا شاهد تکرار آن ها نباشیم.

**انتقادنماینده خمینی‌شهر از عملکرد وزارت آموزش و پرورش در استخدام خدمتگذاران مدارس

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی امروز در تذکری خطاب به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، گفت: آقای وزیر تا کِی باید کارنامه سبزان، معلمان نهضتی، غیرانتفاعی و خدمتگذاران مدارس در مقابل مجلس تجمع کنند و شما توپ را در زمین مجلس بیندازید و حقوق آنها را تضییع کنید. آیا وقت آن نرسیده که برای حل مشکل آنها برنامه ریزی کنید؟

وی در بخش دیگری از تذکر خود با انتقاد از عملکرد ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان، اظهار کرد: امیدوارم ستاد اجرایی که عنوان معظمی را دنبال می کند، به سرنوشت نهادهای دولتی گرفتار نشود و فقط وعده های بدون عمل ندهد.

نماینده خمینی‌شهر در ادامه تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان، اظهار کرد: آقای فتاح؛ ساختمانی که شما در آن کار می کنید بیشتر به ساختمان بنیاد مستکبران می ماند تا بنیاد مستضعفان. نکند در عمل هم به وعده هایی که می دهید، دچار مشکل باشید.

نقدعلی در تذکر پایانی خود خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: آقای نوبخت؛ وعده های شما در راهروهای سازمان باقی مانده است، چرا که شما برای حل معضلات جاده ای خمینی شهر قول اختصاص بودجه داده بودید، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و امیدوارم در ایام باقیمانده دولت، این وعده ها عملی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.