سیامک اطلسی درگذشت

246

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجتبی نقی‌ئی مدیر امور دوبلاژ سیما در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم  درگذشتِ سیامک اطلسی را بر اثر بیماری کرونا تأیید کرد و گفت: بسیار شوکه شدیم و برایمان باورکردنی نیست که دیگر صدای ماندگار سیما و سینما  خاموش شد. هیچ‌کس از او چیز بدی ندیده بود، به همه ما اخلاق را یاد داد و در عینِ ناباوری هم رفت.

سیامک اطلسی امروز یکشنبه چهارم مهر در بیمارستان فرمانیه تهران دار فانی را وداع گفت.

پیکر زنده یاد اطلسی ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

تمام تلاشش را کرد تا چهره‌‌اش لو نرود؛ اما توانمندی‌اش در بازیگری، کارنامه موفقی از سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی برای او رقم زد. سیامک اطلسی با نیم قرن سابقه در عرصه بازیگری و دوبله در سریال‌‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته که عقیق، پدرسالار، هشت بهشت، پهلوانان ‌نمی‌میرند، فرار بزرگ، پدرخوانده، معمای شاه، شیخ بهایی و البته مختارنامه از جمله شاخص‌ترین این مجموعه‌های نمایشی‌اند.

وقتی نام او می‌آید ناخودآگاه سِیر زمان ما را به سریال “پدرسالار” می‌برد و نقش ماندگار عمو مصطفی از ذهن بیرون نمی‌رود. یا بختیار “معمای شاه” و از همه محبوب‌تر “حصین بن نمیر” سریال “مختارنامه” که اصلاً به قولِ خودش در کوچه و خیابان به همین نام او را صدا می‌زنند. اطلسی در سریال “مختارنامه” به کارگردانی داوود میرباقری نقش «حصین بن نمیر» فرمانده سپاه شام را بازی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.