واکنش ترامپ به احضار دخترش توسط کمیته تحقیقاتی کنگره

257

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تنش های سیاسی بر سر یورش مرگبار ۶ ژانویه سال گذشته به ساختمان کنگره آمریکا همچنان ادامه دارد.

کمیته ویژه مجلس نمایندگان آمریکا که تحقیق درباره علل و ریشه های اصلی این رویداد خونین را دنبال می کند، همچنان به دنبال احضار مقام ها و متحدن نزدیک دونالد ترامپ است. این مساله با مخالفت شدید رئیس جمهور پیشین آمریکا روبرو شده و وی از متحدان سیاسی اش خواسته است تا با این کمیته همکاری نکنند.

پس از آنکه کمیته ویژه تحقیق مجلس نمایندگان آمریکا ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور پیشین این کشور را برای ادای توضیحاتی درباره حوادث مرگبار ۶ ژانویه و حمله به ساختمان کنگره دعوت کرد، این اقدام با محکومیت شدید ترامپ روبرو شده است.

ترامپ در مصاحبه با وبگاه واشنگتن اگزماینر در واکنش به این اقدام گفته است: این شرایط بسیار غیرمنصفانه‌ای برای بچه های من است. خیلی خیلی غیرمنصفانه. این مایه شرمساری است، چه خبر است. آنها از این چیزها استفاده می کنند تا ذهن مردم را از این موضوع دور کنند که کشور ما چقدر بی کفایت اداره می شود و آنها اهمیتی نمی دهند. آنها قصد تعقیب بچه ها را دارند.

کمیته ویژه مجلس نمایندگان آمریکا همچنین اریک ترامپ و کیمبرلی گیلفویل را که قبلا مشاور دونالد ترامپ و نامزد دونالد ترامپ جونیور بوده، احضار کرده است.

ترامپ افزود: این کمیته بیش از حد افراطی عمل کرده است.آنها از هر قدرتی که دارند استفاده می کنند. آنها نمی توانند اهمیتی بدهند. آنها افراد شروری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.