با بهترین مقاصد گردشگری در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید

91

۱٫ مالدیو

ریزورت‌های لوکس، سواحل خصوصی و مناظر فوق‌العاده مالدیو پیش از هر موقع دیگر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و بر اساس داده‌های گوگل یکی از پر جستجوترین مقاصد سرچ شده در سال ۲۰۲۱ بوده است. ضمن اینکه فراموش نکنید علاوه بر نبود قرنطینه اجباری و آمار بسیار کم مبتلایان کرونایی در این کشور مسافران نیز با اطمینان خاطر بیشتری به آن سفر می‌کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اینکه چرا مالدیو به عنوان نخستین ترند گردشگری تبدیل شده است روی لینک کلیک کنید.

 

مالدیو

 

۲٫ ایتالیا

ایتالیا مقصد کلاسیکی است که از سال‌های دور مورد توجه گردشگران مختلفی از سرتاسر جهان بوده است و به نظر می‌رسد در سال جاری نیز استقبال بالایی از آن شده است. طبق آمار منتشر شده از کمپانی Airbnb’s علاقه گردشگران به سفر و لیزینگ خانه در جزیره آنشفشانی ایسکیا به طور مشخصی افزایش داشته است. همچنین طبق گزارشات کمپانی Club med، در جزیره سیسیل رزرو کردن ریزورت‌های آل اینکلوسیو در شهرهای چفالو (Cefalù) و کامرینا (Kamarina) به ترتیب نسبت به سال گذشته ۳۵۰ و ۲۱۴ درصد افزایش داشته است.

 

ایتالیا

 

۳٫ مکزیک

در سال پیش مکزیک از لحاظ مدیریت یکی از بدترین کشورهای کرونایی در جهان شناخته می‌شد، اما اکنون وضعیت این کشور بسیار متفاوت شده است.  بنا به رویترز نزدیک به ۲۳ درصد از ساکنین امکزیک دست کم یک دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. ضمن اینکه در عین حال تقاضای بالای بازدید از این کشور مکزیک را به یک ترند گردشگری در ۲۰۲۱ تبدیل کرده است.  طبق آمار سایت priceline در ربع نخست سال ۲۰۲۱ حدود ۱۱۳ درصد رزرو هتل‌ها نسبت به سال پیش افزایش داشت است. همچنین حدود یک پنجم از ۲۰ مقصد پر جستجو سایت کمپانی Expedia شامل مقاصدی از شهر و جزایر مکزیک می‌شود.

 

مکزیک

 

۴٫ کره جنوبی

کره جنوبی در سال‌های اخیر بیش از هر زمان دیگری به یک کشور ترند میان گردشگران تبدیل شده است. البته این محبوبیت تنها به جاذبه‌های گردشگری این کشور خلاصه نمی‌شود و  فرهنگ آن نیز در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است. برای مثال کافی است تا نگاهی به محبوبیت زبان کره‌ای داشته باشیم. بر اساس داده‌های کمپانی Duolingo که در آموزش مجازی زبان فعالیت دارد، زبان کره‌ای دومین زبان رو به رشد و هفتمین زبان پرطرفدار در جهان تبدیل شده است.

 

کره جنوبی

 

۵٫ لاس وگاس (آمریکا)

با وجود اینکه جاذبه‌های روستایی و شهرهای کوچک در سال گذشته به دلیل امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر، مورد استقبال قرار گرفتند، جاذبه‌های شهری نیز کماکان طرفدارن خود را دارد. بر اساس داده‌های کمپانی Priceline از تاریخ ۱ سپتامبر تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰، چه از نظر میزان سرچ هتل در لاس وگاس (از روی پلتفورم‌های وابسطه به کمپانی) و چه از نظر رزرو هتل برای دومین سال متوالی به عنوان محبوب‌ترین مقصد بهاری انتخاب شد.

 

لاس وگاس

 

منابع : reuters و lonelypalnet

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.