شمار ابتلا به کرونا در این استان کشور صفر شد

77

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طی شبانه‌روز گذشته هیچ مورد جدید کرونایی در استان شناسایی نشد.

علی احمدی امروز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۱۳ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۴ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۱ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند.

وی تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست هیچ یک از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام نشد.

احمدی با اشاره به اینکه هم اکنون ۷ بیمار کرونایی شرایط بحرانی دارند، افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همچنان یک‌هزار و ۸۴۸ نفر می‌باشد.

۴ شهرستان نارنجی و ۶ شهرستان زرد هستند

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‌های بروجن، اردل، کیار و سامان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های شهرکرد، بن، خانمیرزا، لردگان ،فارسان و کوهرنگ در وضعیت زرد هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.