زیباترین مناظر آلمان

245

به گزارش سلام نو،  شاید شما برلین و مونیخ را دیده‌اید، در حومه شهر پیاده روی کرده‌اید و در جنگل سیاه قدم زده‌اید، اما می‌خواهید بیشتر آلمان را ببینید. ما شما را برای همه چیزهای عجیب، غریب و لذیذ همراهی می‌کنیم. از قدم زدن در ساحلی که فقط در هنگام جزر وجود دارد تا قدم زدن سریع در موزه‌های متعدد، این شگفتی‌های عجیب و غریب آلمان مطمئنا شما را به بهترین شکل ممکن شگفت زده خواهند کرد.

از دریای وادن شگفت زده شوید

عکس زیباترین مناظر آلمان / تصاویری با کیفیت

 در حالی که بسیاری از مردم آلمان را به خاطر مراکز شهری غنی از لحاظ فرهنگی مانند مونیخ و برلین یا مراکز نوآورانه و مدرن مانند فرانکفورت می‌شناسند، در واقع شگفتی‌های طبیعی وسیعی مانند دریای وادن وجود دارد. این خط ساحلی روزمره شما نیست. دریای وادن بخشی از دریای شمال است و بزرگ‌ترین منظومه ناگسستنی است که از ماسه‌های جزر و مدی و تخته‌های گلی روی زمین تشکیل شده است. بهترین راز این شگفتی جهان را می‌توان در جزر و مد پیدا کرد، زمانی که می‌توانید درست روی زمین های گلی، ماهی‌ها و خرچنگ‌هایی که درست زیر کف کفش‌هایتان پنهان شده‌اند، در حالی که در مناظر وسیع پرسه می‌زنید، راه بروید.

در برمن بلند بایستید

عکس زیباترین مناظر آلمان / تصاویری با کیفیت

نرم افزار CRM (سی آر ام) چگونه به رشد کسب و کار شما کمک می کند؟

نرم افزار CRM (سی آر ام) چگونه به رشد کسب و کار شما کمک می کند؟

مشاهده

تبلیغ

مکانی از قدیمی‌ترین بازارهای کریسمس در آلمان، بازدیدکنندگان می‌توانند نگاهی اجمالی به تاریخ ۶۰۰ ساله تالار شهر برمن بیندازند که دارای اتاق منحط طلایی و مجسمه نمادین رولاند است. این مجسمه که در قرون وسطی ساخته شده است، بلندترین مجسمه مستقل از آن زمان در آلمان است و همچنان به عنوان یادآور قدرتمندی است که برمن یک شهر آزاد بوده و هست. تالار شهر یک رویا برای علاقه مندان به معماری است، اما چیزی که تالار شهر برمن را بسیار قابل توجه می‌کند، استحکام آن است. ساختمان و منطقه اطراف آن به طرز شگفت انگیزی در طول جنگ جهانی دوم به خوبی حفظ شده است و در حالی که بسیاری از قسمت‌های دیگر شهر ویران شده بودند، تالار شهر به عنوان یادآور دائمی استحکام و قدرت شهر است.

شناور از طریق اسپایچرشتات هامبورگ

عکس زیباترین مناظر آلمان / تصاویری با کیفیت

 منطقه اسپایچرشتات هامبورگ، یک شهر بندری برجسته در شمال آلمان، یک سایت میراث جهانی به رسمیت شناخته شده توسط یونسکو است که دارای شبکه چشمگیر کانال‌ها است. اسپایچرشتات که در اصل بین مجموعه‌ای از جزایر رودخانه ساخته شده است، همچنین دارای بزرگترین مجتمع یکپارچه انبارهای جهان است. این مجموعه عظیم رشد واقعی صنایع را در دهه‌های ۱۸۰۰ و ۱۹۰۰ به نمایش می‌گذارد. گشت‌های منطقه انبار تاریخی و کانال‌ها و قفل‌های آن از آوریل تا اکتبر در دسترس هستند.

یه ✅تاندونک✅ بخر، دیگه درد نکش! (درمان قطعی تمام دردهای گردن)

یه ✅تاندونک✅ بخر، دیگه درد نکش! (درمان قطعی تمام دردهای گردن)

درمان دردگردن

تبلیغ

سرعت در لوبک

عکس زیباترین مناظر آلمان / تصاویری با کیفیت

دوستیابی سریع فرهنگی به معنای واقعی کلمه. نام بازی در این سایت میراث جهانی لوبک است.  Tinder و سایر برنامه‌های دوستیابی ممکن است دنیای رمانتیک را دیجیتالی کرده باشند، اما شما می‌توانید ۱۵ دقیقه خود را با چندین موزه خارق‌العاده در لوبک به معنای واقعی کلمه در آن بگذرانید. تنها با شش یورو به ازای هر نفر، می‌توانید از نمایشگاهی که باید در چهار موزه مختلف (خانه بودنبروک، خانه ویلی برانت، خانه گونتر گراس و بهنهوس درگرهاوس) فقط در یک ساعت بازدید کنید و حتی یک قهوه رایگان بنوشید. اگر در نهایت عاشق یکی از موزه‌ها شده‌اید و می‌خواهید بعد از آن بیشتر از آن دیدن کنید، می‌توانید از قیمت بلیط نیم‌بها لذت ببرید و تا دلتان بخواهد آن را کشف کنید. دوستیابی سرعت فرهنگی سبک شما نیست؟ برای کسانی که می‌خواهند با سرعت کمتری از لوبک لذت ببرند، تور بندر و کانال در این شهر ساحلی جذاب را به شدت توصیه می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.