علیرضا منادی عامل تحریک آموزش و پرورش به بی‌انضباطی مالی است

51

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، «مسعود میرکاظمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز (۱۶ فروردین) در حاشیه جلسه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران درباره گزارش مجلس که سازمان برنامه و بودجه را در عدم پرداخت حقوق فرهنگیان مقصر دانسته بود، گفـت: ما ۲۷ اسفند متوجه شدیم آنچه آموزش و پرورش انجام می‌دهد بیش از ۱۶ هزار میلیارد بار مالی در ۱۴۰۱ و ۸ هزار میلیارد بار مالی در سال ۱۴۰۲ دارد؛ دولت حداکثر ده درصد افزایش را داشت و باید اصلاح قانون می‌شد که فرصت نبود؛ لذا ما پیشنهاد دادیم که بهمن‌ماه را اجرا کنند اما برای اسفندماه صبر کنند.

وی افزود: اتفاقاً یکی از افرادی که تشویق به خلاف قانون می‌کند، آقای منادی رئیس کمیسیون آموزش است. ما ملزم به قانون هستیم ولی ایشان دقیقاً یکی از افراد تحریک‌کننده آموزش و پرورش به بی انضباطی مالی است که گزارش تخلفات وی را هم نوشته‌ایم.

میرکاظمی با بیان اینکه ما سال گذشته ۹۷ درصد تحقق مالی داشتیم و جزو سال‌های نادر در بعد از انقلاب است، اظهار داشت: ما جلوی هرکس که بخواهد دولت را دچار بی نظمی کند محکم ایستادیم و در آینده هم اجازه نمی‌دهیم این اتفاق بیافتد. آقای منادی باید پاسخ دهد که چرا‌ آموزش و پرورش را به بی انضباطی مالی تحریک می‌کند؛ اینکه پوپولیستی صحبت کنیم که ۴ تا رأی بگیریم، دلیلی بر بی‌نظمی نمی‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.