۸ برنامه کاهش وزن و لاغری برای اندروید و iOS + لینک دانلود

271

اپلیکیشن های کاهش وزن و لاغری طرفداران بسیاری در میان کاربران دارند. در این مقاله چندین برنامه کاهش وزن کاربردی برای اندروید و iOS را به همراه لینک دانلود آنها به شما معرفی می‌کنیم.

برنامه کاهش وزن برای کاربرانی که به دنبال تناسب اندام و لاغری هستند، بسیار کاربردی بوده و قابلیت‌های فراوانی را ارائه می‌دهد. با استفاده از اپلیکیشن کاهش وزن و لاغری به راحتی و بدون نیاز به پزشک تغذیه و یا برنامه‌های غذایی طاقت‌فرسا می‌توانید به اندام ایده‌آل خود برسید و وزن کم کنید. اپلیکیشن های کاهش وزن و تناسب اندام به شما کمک می‌کنند کالری مواد غذایی که در طول روز مصرف می‌کنید را محاسبه کرده و از مصرف غذاهای پرکالری پرهیز کنید. با داشتن یک برنامه کاهش وزن قابل اطمینان و ورزش روزانه می‌توانید به صورت اصولی و صحیح، وزن خود را کاهش دهید و به تناسب اندام برسید.

اپلیکیشن های کاهش وزن کاربردی بسیاری برای سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده‌اند که با نصب آنها می‌توانید به راحتی وزن کم کنید و به تناسب اندام برسید. در این بخش بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن را به شما معرفی می‌کنیم.

 

اپلیکیشن لاغری Lose It!

دانلود برنامه کاهش وزن برای آقایان

برنامه کاهش وزن Lose It! یکی از بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن است که به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است. این برنامه کاربران فعال بسیاری دارد و به عنوان اپلیکیشن لاغری شکم نیز شناخته می‌شود. تمرکز اصلی برنامه Lose It! بر «کنترل وزن» و «شمارش کالری» است. این برنامه با توجه به وزن، سن و اهداف سلامتی شما، برنامه کاهش وزن مختص به شما را طراحی کرده و میزان کالری مورد نیاز روزانه‌تان را نیز تعیین می‌کند. زمانی که برنامه غذایی‌تان را از  Lose It! تحویل گرفتید، به راحتی می‌توانید نام غذاهای خود را در این برنامه وارد کرده و میزان کالری آن را دریافت کنید. اپلیکیشن  Lose It! دارای یک پایگاه داده‌های گسترده است که کالری بیش از ۳۰ میلیون غذا را به شما ارائه می‌دهد.

برنامه Lose It! همچنین میزان کالری دریافتی روزانه و هفتگی‌تان را نیز گزارش داده و میزان کاهش وزنتان را با ترسیم نمودار به شما نشان می‌دهد. یک ویژگی منحصر به فرد که اپلیکیشن Lose It! را از سایر اپلیکیشن های کاهش وزن متمایز می‌سازد، قابلیت Snap It است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا صرفا با گرفتن یک عکس ساده از وعده‌های غذایی‌تان، میزان کالری آن را دریافت کنید. شما در این برنامه می‌توانید با سایر کاربران نیز در ارتباط باشید و اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. به طور کلی برنامه Lose It! بهترین اپلیکیشن کاهش وزن این فهرست محسوب می‌شود.

دانلود برنامه lose it برای اندروید و iOS

 

برنامه کاهش وزن MyFitnessPal

اپلیکیشن ورزشی برای لاغری

اپلیکیشن MyFitnessPal نیز یک اپلیکیشن کاهش وزن اندروید و iOS است که قابلیت‌های جذابی را ارائه می‌دهد. این برنامه با شمارش میزان کالری مصرفی، به کاهش وزن شما کمک می‌کند. MyFitnessPal میزان کالری مورد نیاز روزانه‌تان را حساب کرده و به شما امکان می‌دهد میزان کالری غذاهای خود را از بانک داده‌های آن که شامل بیش از ۱۱ میلیون غذای مختلف است، محاسبه کنید. این برنامه همچنین چندین گزارش مختلف از جمله نمودار دایره‌ای را به شما ارائه می‌دهد که در این نمودارها میزان کلی کالری، چربی و کربوهیدرات مصرفی‌تان را برای شما به نمایش می‌گذارد.

اپلیکیشن MyFitnessPal همچنین دارای اسکنر غذا است و با اسکن غذایتان، میزان کالری آن را از بانک داده‌های خود محاسبه کرده و وزن شما را با ارائه برنامه‌های غذایی سالم، کنترل می‌کند. در این برنامه نیز می‌توانید با کاربران دیگر در ارتباط باشید و نکات مربوط به کاهش وزن خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. برنامه کاهش وزن MyFitnessPal به صورت رایگان برای اندروید و iOS در دسترس است.

دانلود برنامه MyFitnessPal برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن لاغری Fitbit

اپلیکیشن ورزشی برای لاغری

اپلیکیشن Fitbit نیز یک اپلیکیشن لاغری برای آیفون و اندروید است که ویژگی‌های متعدد و متنوعی را ارائه می‌دهد. این برنامه با ارائه برنامه‌های غذایی مختلف، حرکات ورزشی روزانه و کنترل کیفیت خواب به شما کمک می‌کند تا به اندام ایده‌آل خود برسید و وزن کم کنید. Fitbit یک اپلیکیشن ورزشی برای لاغری محسوب می‌شود که تنها به ارائه برنامه غذایی اکتفا نمی‌کند و در کنار آن بر انجام ورزش نیز تاکید دارد. شما در این برنامه می‌توانید برای خود اهداف لاغری تعیین کرده و با Fitbit اهداف خود را دنبال کنید.

سایر ویژگی‌های این برنامه شامل کنترل استرس، شمارش میزان کالری غذاها، کنترل کیفیت خواب، ارتباط با دوستان و کاربران دیگر و همچنین اتصال آن به ساعت‌های هوشمند است. با اتصال این برنامه به ساعت‌های هوشمند خود می‌توانید میزان کالری سوزانده شده و تعداد قدم‌های خود را بررسی کنید. به طور کلی برنامه Fitbit یک اپلیکیشن برای کاهش وزن آسان است که با نصب آن می‌توانید به تناسب اندام دلخواه خود برسید.

دانلود برنامه Fitbit برای اندروید و iOS

 

برنامه تناسب اندام Noom

اپلیکیشن لاغری در ۳۰ روز

برنامه کاهش وزن Noom نیز یک اپلیکیشن کاربردی و محبوب برای تناسب اندام است که به کاربران کمک می‌کند با ایجاد برخی تغییرات در سبک زندگی‌شان، وزن خود را کاهش دهند. این برنامه با توجه به سن، جنسیت، قد و وزن هر شخص، میزان کالری مورد نیاز روزانه او را محاسبه می‌کند. برنامه Noom همچنین امکان مشاهده میزان کالری غذاهای مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با مراجعه به بانک اطلاعاتی این برنامه، به راحتی می‌توانید کالری غذاهای خود را مشاهده کنید.

اپلیکیشن Noom علاوه بر این، دارای حرکات ورزشی بسیار زیادی است که به صورت روزانه و توسط مربیان مجازی ارائه می‌شوند و در کنار آن نیز برخی شیوه‌های روانشناسی را برای کاهش وزن آموزش می‌دهند. این برنامه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کاهش وزن در دنیا است که کاربران فعال بسیاری دارد.

دانلود برنامه Noom برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن کاهش وزن FatSecret

اپ کاهش وزن

اپلیکیشن FatSecret نیز یکی دیگر از برنامه‌های کاهش وزن و لاغری محسوب می‌شود که برای اندروید و iOS در دسترس است. با استفاده از این برنامه می‌توانید میزان کالری مصرفی خود را محاسبه کرده، وزن خود را نظارت و کنترل کنید و در قسمت چت مجازی با سایر کاربران در ارتباط باشید. علاوه بر ارتباط با کاربران، می‌توانید با افرادی که اهداف لاغری و کاهش وزن مشابه شما را دارند، گروه‌های مختلف ایجاد کنید. ارتباط با سایر کاربران به شما انگیزه و روحیه می‌بخشد و فرآیند کاهش وزن را ساده می‌سازد.

اپلیکیشن FatSecret همچنین دستور پخت غذاهای رژیمی و کم کالری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه دارای بخشی است که در آن می‌توانید اطلاعات مربوط به میزان کاهش وزن مانند موفقیت‌ها و شکست‌هایتان را ثبت کنید. بدین طریق می‌توانید میزان کاهش و یا افزایش وزن خود را کنترل کرده و فرآیند دستیابی به اهداف لاغری خود را دنبال کنید.

دانلود برنامه FatSecret برای اندروید و iOS

 

برنامه لاغری آسان شکم و پهلو

اپلیکیشن لاغری شکم و پهلو

برنامه لاغری آسان شکم و پهلو همانطور که از نام آن پیداست، اپلیکیشن لاغری شکم و پهلو محسوب می‌شود که برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان در دسترس است. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده و جذابی داشته و کاربران فعال بسیاری نیز دارد. این اپلیکیشن به شما رژیم‌های غذایی برای لاغری و حرکات ورزشی مختلف برای چربی‌سوزی در ناحیه شکم و پهلو را ارائه می‌دهد. این برنامه، بهترین اپلیکیشن لاغری فارسی است که دارای قابلیت ارائه مشاوره و نکات مربوط به طب سنتی برای لاغری است. اگر به دنبال یک برنامه فارسی برای کاهش وزن و تناسب اندام هستید، اپلیکیشن لاغری آسان شکم و پهلو را امتحان کنید.

دانلود برنامه لاغری آسان شکم و پهلو برای اندروید

 

اپلیکیشن کرفس

اپلیکیشن لاغری فارسی برای آیفون

کرفس یک اپلیکیشن لاغری فارسی برای آیفون و اندروید است که قابلیت‌های جذابی را ارائه می‌دهد و به صورت رایگان در دسترس است. این برنامه دارای برنامه‌های غذایی ایرانی برای کاهش وزن است که توسط کارشناسان و متخصصان تغذیه نوشته شده‌اند. برنامه کرفس بر اساس ویژگی‌های فردی شما، وزن مناسب و میزان کالری مورد نیازتان را تعیین می‌کند.

این برنامه تنها به ارائه برنامه‌های غذایی رژیمی و کم کالری اکتفا نکرده است و در یک بخش نیز انجام برخی حرکات ورزشی چربی‌سوز را آموزش می‌دهد. یعنی شما با استفاده از اپلیکیشن کرفس می‌توانید به صورت اصولی و صحیح وزن کم کنید و به تناسب اندام دلخواه خود برسید. بخش انجام حرکات ورزشی این برنامه رایگان نیست و باید برای دسترسی به این قابلیت، پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشید.

دانلود برنامه کرفس برای آیفون و اندروید

 

برنامه کاهش وزن بشقاب

اپلیکیشن کاهش وزن ایرانی

برنامه بشقاب نیز یک اپلیکیشن کاهش وزن ایرانی برای سیستم عامل اندروید است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. این برنامه نیز مانند سایر برنامه‌های کاهش وزن معرفی شده در این فهرست دارای قابلیت‌هایی از جمله محاسبه کالری مورد نیاز روزانه شما، ارائه غذاهای کم کالری و رژیم‌های لاغری، نمایش میزان کالری مصرفی و غیره است. اپلیکیشن بشقاب، عملکردتان را در قالب نمودار به شما نشان می‌دهد و بدین طریق می‌توانید میزان کاهش وزن خود را کنترل و مشاهده کنید. اگر به دنبال یک اپلیکیشن لاغری فارسی هستید، اپلیکیشن بشقاب گزینه بسیار خوبی برای شما است.

دانلود برنامه بشقاب برای اندروید

 

ما در این مقاله چندین برنامه کاهش وزن کاربردی برای اندروید و iOS را به شما معرفی کردیم. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید به تناسب اندام و وزن ایده‌آل خود برسید. بهترین اپلیکیشن لاغری معرفی شده در این مقاله، اپلیکیشن Lose it! است که قابلیت‌های فراوانی را ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها برای لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب هستند و طرفداران زیادی دارند.

منبع:سایت پلازا مگ

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.