نگرانی بزرگ یحیی در خصوص لوکادیا

45

پرسپولیس هم‌اکنون به شکل جدی در خط حمله با مشکل گل‌زدن مواجه است و هواداران این تیم در انتظار حضور لوکادیا در ترکیب هستند. لوکادیا آخرین‌بار ۱۰۰روز پیش به میدان رفت تا به‌صورت کامل از فرم بازی خارج باشد. در ضمن او در ۴هفته مانده به انتقالش به پرسپولیس، هیچ تمرینی نداشت و همین موضوع باعث شد تا شروع تمرینات برای پرسپولیس پس از دیدار با ذوب‌آهن، آغاز پیش‌فصل این مهاجم سابق برایتون و بوخوم باشد. لوکادیا در بازی دوستانه با فجرسپاسی به میدان رفت و برای پرسپولیس گل زد، او البته هنوز از لحاظ بدنی به شرایط ایده‌آل نرسیده و باید دید گل‌محمدی لوکادیا را برای بازی با آلومینیوم در فهرست تیمش قرار خواهد داد یا خیر.

لوکادیا در سال‌های اخیر چندبار مصدومیت از ناحیه مچ پا، کشاله ران و زانو را تجربه کرده و طبیعتا فشار بیش از حد به چنین بازیکنی که مدتی هم از زمین مسابقه و تمرین دور بوده، می‌تواند یک آسیب‌دیدگی جدید را به‌دنبال داشته باشد.

به نظر می‌رسد این بازیکن برای بازی با آلومینیوم برای دقایقی در نیمه دوم به میدان برود و احتمالا یحیی گل محمدی همچنان از مهدی عبدی به عنوان مهاجم نوک در این دیدار حساس استفاده خواهد کرد. هر چند احتمال تغییر در فاز هجومی سرخ‌ها در این بازی وجود دارد و شاید سرمربی پرسپولیس وینگرهای تیمش را در بازی برابر آلومینیوم تغییر بدهد.

خصوصا اینکه در ۲ بازی قبل سرخ‌ها در موقعیت سازی هم چندان موفق عمل نکردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.