یزدانی: سلامتی من برای تیمم مهمتر از کشتی بود

36

امیرمحمد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه در هفته چهارم لیگ برتر و در مسابقه حساس دو تیم هوتن و بلیش هم تیمش را همراهی نکرد، اظهار داشت: یک مشکل کوچک پیش از مسابقات جهانی صربستان برایم پیش آمد و در امیدهای جهان تشدید شد، البته این آسیب‌دیدگی خیلی جدی نیست، ولی اعضای کادر فنی تیم هوتن تصمیم گرفتند که در دور برگشت هم کشتی نگیرم تا در مبارزه نیمه‌نهایی و فینال کنارشان باشم.

وی ادامه داد: سلامتی من برای کادر فنی و تیم مهمتر از کشتی‌گرفتنم بود و از این بابت از آنها تشکر می‌کنم. از آقای داداشی مدیرعامل باشگاه هوتن هم تشکر می‌کنم که امسال در بهترین شرایط تیم‌داری کرد و همه چیز برای تیم مهیا بود. امیدوارم که هوتن در سال‌های بعدی هم در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشد.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد درپاسخ به این سؤال که آیا به‌دلیل این مصدومیت در فینال امیدهای جهان شکست خورده است، گفت: در فینال هم پایم اذیت کرد و نتوانستم کشتی خودم را بگیرم، شرایط سخت بود.

یزدانی درباره اینکه به‌احتمال فراوان همین کشتی‌گیر گرجستانی که در فینال زیر ۲۳ سال جهان مغلوبش شد در مرحله پایانی لیگ برتر ایران هم حضور دارد، عنوان کرد: ان‌شاءالله در لیگ انتقام می‌گیرم.

وی درخصوص اینکه آیا امسال باز هم قصد تغییر وزن در چرخه و حضور در وزن المپیکی را دارد، تأکید کرد: وزنم ۷۳ـ۷۴ کیلوست، در ۷۰ کیلو راحتم و امسال هم در همین وزن کشتی خواهم گرفت.

نایب‌قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ که در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ نتوانست کشتی بگیرد، در رابطه با اینکه او چطور وارد چرخه انتخابی تیم ملی در سال ۲۰۲۳ خواهد شد، گفت: آقا پژمان (درستکار) تصمیم گرفتند که امسال مثل کسانی که طلا گرفتند اواخر سال به تورنمنت بین‎المللی بروم و بعد از آن در چرخه حضور داشته باشم. در مورد تورنمنت هم کادر فنی تصمیم می‌گیرد و من هم به‌عنوان یک سرباز اطاعت می‌کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.