اسپانسر پرسپولیس به دنبال سرمربی ایتالیایی

16

وقتی در تابستان سال ۹۳ چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر استارت خورد، پرسپولیس قدم‌های اول را لرزان برداشت و همین مسئله موجب شد تا حمیدرضا سیاسی رئیس  وقت هیئت مدیره باشگاه به فکر تحولات بیفتد. در چنین شرایطی علیرضا رحیمی مدیرعامل وقت باشگاه کاملا با پروژه کنار گذاشتن علی دایی مخالف بود و تاکید داشت اگر به شهریار فرصت داده شود قطعا نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

در همین راستا روز شانزدهم شهریور ماه سال ۹۳ خبرورزشی با انتشار یک گزارش اختصاصی مدعی شد طرح گروهی از مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس و به‌ویژه حمیدرضا سیاسی این است که ابتدا مدیرعامل را برکنار کنند و پس از آن علی دایی را از سمت مربی‌گری این تیم کنار بگذارند. همچنین در این گزارش آورده شد که چند سرمربی سرشناس ایتالیایی از جمله فرانکو بارسی برای جانشینی علی دایی مدنظر حامیان مالی باشگاه هستند.

این گزارش خیلی زود جنبه واقعیت به خود گرفت چون در نهایت هیئت مدیره باشگاه علی دایی را برکنار کرد و علیرضا رحیمی هم در اعتراض به این رفتار از سمت خود استعفا داد. البته حمیدرضا سیاسی نیز به دلایل غیرورزشی دستگیر شد و دیگر به فوتبال برنگشت.

تنها پروژه ناموفق در این میان، آوردن مربیان ایتالیایی برای پرسپولیس بود که محقق نشد و حمید درخشان به جای علی دایی روی نیمکت نشست؛ حضوری البته ناموفق. در نهایت بهار سال ۹۴ برانکو ایوانکوویچ جای درخشان را در پرسپولیس گرفت.

خبرورزشی‌گردی| اسپانسر پرسپولیس به دنبال سرمربی ایتالیایی!/ پروژه برکناری مدیرعامل پرسپولیس کلید خورد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.