ایده های خلاقانه با استفاده از بشکه های فلزی

5,444

مبلمان ساخته شده از بشکه های فلزی

اگر دنبال طرح های جدید با ظاهری صنعتی هستید، استفاده از بشکه های فلزی راهکار مناسبی خواهد بود. همانطور که در عکس ها دیده می شود، بشکه های فلزی را می توان به اثاثیه هایی دوست داشتنی تبدیل و در فضاهای داخلی و خارجی خانه استفاده کرد.

می توان با استفاده از رنگ های خاص و جذاب برای بشکه ها، آن ها را به اجزایی منحصر به فرد در خانه تبدیل کرد. رنگ زرد همیشه گزینه مناسبی برای طراحی دکوراسیون بوده و هست و ظاهر جذابی به محیط اطارف آن می دهد.

در  تصویر زیر یک ست کامل مبلمان ساخته شده از بشکه های فلزی، برای فضاهای بیرونی نشان داده شده است. اینکه بتوان با استفاده از وسایل ساده ای همچون بشکه ها، اسباب و اثاثیه ای زیبا و کاربردی ساخت، بسیار هیجان انگیز و جالب است.

قفسه های تزیینی ساخته شده از بشکه فلزیی

استفاده از بشکه های فلزی به عنوان قفسه بسیار جالب و کاربردی است. از این قفسه ها می توان برای نگهداری چیزهای مختلف همچون کتاب استفاده کرد.

میزهای عسلی مدرن ساخته شده از بشکه فلزی

تا به حال چنین بشکه های فلزی شیک و مطابق مد روزی دیده بودید؟! از این بشکه ها می توان به عنوان میز کناری مبلی استفاده کرد.

باربکیو ساخته شده از بشکه فلزی

ساخت باربکیو با استفاده از بشکه فلزی ایده جالب و پر کاربردی به خصوص برای ایرانی ها است!

گلدان های ساخته شده از بشکه فلزی

از بشکه های فلزی می توان به عنوان گلدان در باغچه استفاده کرد. بشکه ها بخصوص برای گیاهان بزرگ که نیاز به فضای بیشتری دارند، مناسب هستند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.