تقویت سمن‌ها موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

401

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان، افزود: امروزه تعداد قابل توجهی سازمان مردم نهاد در استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند که خوشبختانه با انگیزه بالایی کار را دنبال می کنند و باید از ظرفیت های آنها به نحو مطلوب استفاده کرد.

حبیبی اضافه کرد:با توجه به نقش ها و کارکردهای سازمان های مردم نهاد، حمایت و پشتیبانی از آنها ضروری است تا بتوان گام های بلندی را برای مقابله با آسیب های اجتماعی برداشت.

وی اضافه کرد: خوشبختانه سمن ها در مناطقی فعالیت می کنند که آسیب شناسی شده و می توان با حمایت از آنها زمینه کاهش این آسیب ها را فراهم کرد.

معاون سیاسی استاندار قزوین افزود: آسیب های اجتماعی با توجه به حجم گسترده و تکثر و تنوع آنها همواره جلوتر از متولیان و دستگاه های اجرایی حرکت می کنند و می توان با حمایت از سمن ها برای مقابله با آنها اقدام کرد.

وی اضافه کرد: تقویت بیشتر سمن ها باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و از بسیاری معضلات و مشکلات جلوگیری به عمل می آید.

در ادامه این جلسه مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، علی رحمانی مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و دیگر اعضای کارگروه با هدف بررسی و تصویب طرح‌های پیشنهادی سمن ها در حوزه اعتیاد با رویکرد اجتماعی شدن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.