اعطای تسهیلات تشویقی به مالکین بافت‌های فرسوده در فردیس

شهردار فردیس با اشاره به مناطق فرسوده شهر فردیس، گفت: با اجرای طرح باز آفرینی شهری در صدد هستیم با ارائه بسته‌های تشویقی به املاک‌، مالکین را در راستای نوسازی املاک خود ترغیب کنیم.

220

به گزارش سایت کمکیم ما به نقل از خبرگزاری فارس از فردیس، محمد خسرو زاده، شهردار فردیس عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرسازی و عمرانی شهر که در دست مطالعه قرار دارد، با بیان اینکه مناقطی که دارای بافت فرسوده هستند در دستور کار قرار دارد، گفت: با اجرای طرح باز آفرینی شهری در صدد هستیم با ارائه بسته‌های تشویقی به املاک‌، مالکین را در راستای نوسازی املاک خود ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه مناطق پیک، اهری، ارم، سرحدآباد و سرحدی و … بیشترین بافت‌های فرسوده را به خود اختصاص داده اند، اضافه کرد: محدوده شهر فردیس حدودا چهار هزار و ۵۰۰ هکتار است که باید نسبت به ساماندهی بافت فرسوده آن به طور ویژه اقدام شود.

شهردار فردیس در بخش دیگری با اشاره به اینکه بروز رسانی ساختار اتوماسیون به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد، تاکید کرد: این اقدام با هدف بهبود و بهره وری بالا در انجام امور و ارائه خدمات سیستمی و بکارگیری فضای IT انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه روند مطالعات نقشه پایانه مسافربری فردیس در حال انجام است، عنوان کرد: این پایانه دارای خطوط درون شهری و برون شهری خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.