رونمایی از مربی جدید پرسپولیس

49

پس از جدایی  داوود فنایی  از کادرفنی پرسپولیس، به درخواست یحیی گل‌محمدی باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با آلین دینکا مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی تراکتور آغاز کرد و حتی اعلام شد که طرفین باهم برای همکاری به توافق هم رسیده‌اند.

پس از این بود که اعلام شد آلین دینکا ۲ فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و بدون رضایت این باشگاه نمی‌تواند از این تیم جدا شود. باشگاه تراکتور هم تاکید کرد که به هیچ عنوان دینکا را آزاد نمی‌کند و این مربی باید به کارش در تبریز و در کادرفنی قربان بردیف سرمربی جدید آن‌ها ادامه بدهد.

حالا شنیده می‌شود یک مربی دروازه‌بان‌های برزیلی که سابقه و رزومه خوبی دارد مد نظر باشگاه قرار گرفته است. این مربی ۱۰ سال در کشور قطر سابقه فعالیت دارد و در تیم‌های ملی قطر و تیم‌های باشگاهی مطرح این کشور فعالیت داشته است و جزو مربیانی است که مسئولان فوتبال قطر روی او سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده‌اند.

به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مربی برزیلی که نامش پیش ما محفوظ است به زودی به عنوان مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس قراردادش را امضا کند تا هرچه سریعتر به تهران بیاید و در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.