جلوگیری از فعالیت بازار روز تهرانسر تا انجام تعهدات شهرداری به سازمان ملی زمین و مسکن/ ممانعت از فنس‌کشی اراضی دولتی در شمیرانات به ارزش ۱۶ میلیارد تومان

255

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با همراهی شهرداری منطقه و همچنین یگان حفاظت از اراضی یکی از اقدامات انجام گرفته در این زمینه جلوگیری از هرگونه تجمیع و اشغال به واسطه تشکیل بازار در بازار روز تهرانسر بود.

به گزارش پایگاه علمی خبری کمکیم ما به نقل از پایگاره خبری وزارت راه و شهرسازس خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص اقدامات انجام گرفته در منطقه ۲۲ شهرداری تهران بابت جلوگیری از تصرف اراضی اظهار داشت: با همراهی شهرداری منطقه و همچنین یگان حفاظت از اراضی یکی از اقدامات انجام گرفته در این زمینه جلوگیری از هرگونه تجمیع و اشغال به واسطه تشکیل بازار در بازار روز تهرانسر بود.

وی ادامه داد: این اقدام شهرداری‌ها به مثابه تصرف زمین‌های دولتی است و به همین منظور یگان حفاظت اداره کل تا تعیین تکلیف اجرای تعهدات شهرداری به سازمان ملی زمین و مسکن از ایجاد بازار روز در زمین مذکور جلوگیری کرده است.

وی ادامه داد: همچنین در این خصوص یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان تهران با حضور به موقع خود از یک مورد زمین خواری در اراضی رباط کریم جلوگیری کرد.

 محبت‌خواه از یک رفع تصرف مهم در شمیرانات خبر داد و گفت: در شهرستان شمیرانات حضور به موقع یگان، مانع از فنس‌کشی ۱۶۰۰ مترمربع از اراضی دولتی به ارزش ۱۶ میلیارد تومان شد.

وی تاکید کرد : رفع تصرف‌ها و اجرای احکام در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و روی این موضوع به یگان حفاظت از اراضی نیز تاکید شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.